返回列表 回復 發帖
去邊呀? 同幾時呀? 我住西九,太遠我驚我頂唔住
ocbc 發表於 19-9-2011 12:38
我想問吓頂唔住係乜意思??眼訓???
鐵蛋...Irondan...兩秒殺...大丹...震丹...萬能丹...笑蛋
返回列表