返回列表 回復 發帖

大出血!

上星期五攞車後已經換咗︰偈油、偈油隔、風隔、波箱油、火咀、防盜、降頻器、霧燈、細燈、冷氣風隔。大出血……
上星期五攞車後已經換咗︰偈油、偈油隔、風隔、波箱油、火咀、防盜、降頻器、霧燈、細燈、冷氣風隔。大出血……
postman2608 發表於 30-3-2011 00:09
你去邊到換霧燈、細燈? 有冇買埋Xeon 頭燈?
XEON燈跟車有。細燈、霧燈喺荃灣換,可能喺嗰度整咗防盜及降頻器,所以細燈及霧燈冇收人工幫我換。
幾多錢換細燈、霧燈? 有冇地址, 可否PM我? 降頻器有乜用呀?

謝謝!
點解要換防盜??
安西...老師
點解要換防盜??
b2bxhk1 發表於 30-3-2011 00:22
我其實都想問...
唔係換防盜…係跟車冇防盜所以要加裝。白光細燈$100(台灣)、白光霧燈$180(韓國)。佢個盒標個價錢係咁多,但係就一定冇收裝工錢。
地址唔清楚,張單留咗喺架車度。不如睇吓其他CHING會唔會有更平靚正既地方換燈先好話個地址你聽啦。
因為係水貨車,跟車日本機頭淨係可以search到881,其他電台收唔到,所以要加樣嘢上去先可以全部台收晒,而嗰樣嘢個名好似叫降頻器,有錯請更正。
本帖最後由 nevillee 於 30-3-2011 09:28 編輯
因為係水貨車,跟車日本機頭淨係可以search到881,其他電台收唔到,所以要加樣嘢上去先可以全部台收晒,而嗰樣嘢個名好似叫降頻器,有錯請更正。
postman2608 發表於 30-3-2011 00:41
yes,但你降完之後收903都係收唔清
但有冇需要一次過換咁多野呢, 如果揸多排架車冇咩唔掂.... 都幾煩
怕煩,所以一炮整晒囉。架車上過架,就算有問題應該都不大…touch wood。多謝CHING關心。
咁你整左之後收音機清唔清?因我之前整左後都係咁,後來發覺最後排隻尾WINDOW D 天線冇插返...
佢唔識自己追台,係有啲煩.
ching...請問荃灣換霧燈? 係換定係加装?
ching...請問荃灣換霧燈? 係換定係加装?
davidhuangs 發表於 15-12-2013 00:26
你想换定係加霧燈? 你部咩車?
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
14# Kingcow
我部係 07 年 RG1 水貨, 我想加装霧燈,原装無霧燈.
返回列表