|

- UID
- 1771
- 帖子
- 1631
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 來自
- 南太平洋
- 在線時間
- 921 小時
- 註冊時間
- 3-4-2011
- 最後登錄
- 30-10-2015
|
1#
發表於 6-4-2011 18:24
| 只看該作者
買左05水貨 stepwgn, audio 點搞
各師兄好, 我剛買左05/06 水貨 stepwgn, 部日本機頭點搞, 只收 90mhz 已下電台, 同gps...etc????
有無得搞, 因好like車頭個左,前, 右鏡頭, 唔想換. 邊處有專業人事可幫手, thanks! |
|