返回列表 回復 發帖
D英文TERMS連我都唔係好識睇.....都唔知點同車房佬講....
aty1026 發表於 10-4-2011 23:27
call me on tomorrow, may be I explain it to you on the phone.....
災後重建中.......
入完一江油$735,行咗335KM又要入過油.....成$2.25行1KM....真係要返廠CHECK CHECK 佢.....
aty1026 發表於 10-4-2011 21:29
Wah.. Aty兄,我大約420+ km到就會著油燈
F16係咩東東?
aty1026 發表於 10-4-2011 23:27
http://www.f16.com.hk/big5/tech.php
安西...老師
http://www.f16.com.hk/big5/tech.php
b2bxhk1 發表於 10-4-2011 23:34
咁駛唔駛換埋舊電池? 幾銀? 包唔包裝?
我估計火咀應該真係要換
herojim 發表於 10-4-2011 23:30
聽日叫車房佬換埋D火咀.....邊隻牌子好?
咁駛唔駛換埋舊電池? 幾銀? 包唔包裝?
aty1026 發表於 10-4-2011 23:40

no need to replace the battery......
災後重建中.......
1# aty1026


我06 RG3 行18吋...KIT 喉,熄ECON,用黃金右腳,都可以做倒你呢個成績,HAHA,反之...
著ECON,收起黃金腳...行380-400KM...80%CITY
lok9399 發表於 10-4-2011 22:43
聽講2.4係慳油D
本帖最後由 explorerhk 於 10-4-2011 23:54 編輯

有冇咁差呀?! 我入$500油行到多過250KM.
有冇咁差呀?! 我$1.5 到1公里.
explorerhk 發表於 10-4-2011 23:53
咪係....一日最衰都係你.....截我糊.....正衰人...比返架車我呀....
本帖最後由 explorerhk 於 11-4-2011 00:03 編輯
咪係....一日最衰都係你.....截我糊.....正衰人...比返架車我呀....
aty1026 發表於 10-4-2011 23:55
我更正返...應該無 $1.5咁平:P

係$500 Caltex 普通油行到多過250km only, 我估有260-280km
???????????? 點解???? 就係佢俾多一千???
掌摑王 發表於 11-4-2011 00:04
佢係第二個截我糊O既人.....我果日過咗大海....本來約咗4點半睇車....點知車主3點打電話嚟話已經賣咗....就係賣咗比佢條XX....

no need to replace the battery......
sammykwan 發表於 10-4-2011 23:42
Sammy, please PM aty1026 the price of F16 !!!
安西...老師
咁駛唔駛換埋舊電池? 幾銀? 包唔包裝?
aty1026 發表於 10-4-2011 23:40
Sammy 會PM 你!!
安西...老師
冇法啦, 人地係你上家......又即刻扑鎚
掌摑王 發表於 11-4-2011 00:10
我果日唔係要過大海?...賣家約我朝早9:30睇車架...不過算啦....不打不相識丫嘛...
本帖最後由 Simoni 於 11-4-2011 02:09 編輯

Mine is 2.4 RG3 2007, aircon, econ all on. 90% 3pax. I fill $540 (after discount was $500)  all the time, 80% highway.  10.5/100km. Can run at least 330km
返回列表