sammykwan (Stepwgner 胎士多) 當前離線
Stepwgner 胎士多
網站會員
D英文TERMS連我都唔係好識睇.....都唔知點同車房佬講.... aty1026 發表於 10-4-2011 23:27
TOP
hk_allen (Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. ...) 當前離線
入完一江油$735,行咗335KM又要入過油.....成$2.25行1KM....真係要返廠CHECK CHECK 佢..... aty1026 發表於 10-4-2011 21:29
b2bxhk1 (衛信) 當前離線
Stepwgn正式會員
F16係咩東東? aty1026 發表於 10-4-2011 23:27
aty1026 (Anthony) 當前離線
http://www.f16.com.hk/big5/tech.php b2bxhk1 發表於 10-4-2011 23:34
我估計火咀應該真係要換 herojim 發表於 10-4-2011 23:30
咁駛唔駛換埋舊電池? 幾銀? 包唔包裝? aty1026 發表於 10-4-2011 23:40
1# aty1026 我06 RG3 行18吋...KIT 喉,熄ECON,用黃金右腳,都可以做倒你呢個成績,HAHA,反之... 著ECON,收起黃金腳...行380-400KM...80%CITY lok9399 發表於 10-4-2011 22:43
explorerhk 當前離線
有冇咁差呀?! 我$1.5 到1公里. explorerhk 發表於 10-4-2011 23:53
咪係....一日最衰都係你.....截我糊.....正衰人...比返架車我呀.... aty1026 發表於 10-4-2011 23:55
???????????? 點解???? 就係佢俾多一千??? 掌摑王 發表於 11-4-2011 00:04
no need to replace the battery...... sammykwan 發表於 10-4-2011 23:42
冇法啦, 人地係你上家......又即刻扑鎚 掌摑王 發表於 11-4-2011 00:10
Simoni 當前離線