返回列表 回復 發帖
其實我個FD架SERENA HIGHWAY STAR 都可以做到.....佢日日落馬洲觀塘來回....都係$800行700KM
aty1026 發表於 16-4-2011 00:21
If only hwy, I think my car can achieve 8.xL/100km
災後重建中.......
yes ar.....when you see my height, you can guess I am driving 99% of time and only walk 1% of time la.....
sammykwan 發表於 16-4-2011 00:23
咁姚明咪99%行路
咁姚明咪99%行路
wongdan88 發表於 16-4-2011 00:26
no, should be 99% of time jumping
災後重建中.......
no, should be 99% of time jumping
sammykwan 發表於 16-4-2011 00:27
所以而家打左柴囉
本帖最後由 fw18 於 16-4-2011 09:09 編輯
我未換軡之前都得啦
西門 發表於 15-4-2011 23:53
西門兄,換咗鈴後個記錄係點呢??
FW. 大文
邏輯上 係....
掌摑王 發表於 16-4-2011 00:06
請問ching點解覺得RK5慳過RK1呢? 因為個波箱?
FW. 大文
wakakakaka...have you fill in the 3M 8813?
sammykwan 發表於 16-4-2011 00:16
Sammy do u have any 3M 8813 in stock?
本帖最後由 bryce 於 16-4-2011 09:30 編輯

我就係因為唔想落brake, 慢車衝左黃變紅燈, 做左靚模, $600+5分 ......   $600夠10000000000brake用

等緊收信.....

各Ching 要小心, 諗得太多, 唔單止罰錢, 仲會影響judgement, 會危險
我就係因為唔想落brake, 慢車衝左黃變紅燈, 做左靚模, $600+5分 ......   $600夠10000000000brake用

等緊收信.....

各Ching 要小心, 諗得太多, 唔單止罰錢, 仲會影響judgement, 會危險 ...
bryce 發表於 16-4-2011 09:22
ching,燈位有相機都唔落break,係唔係慳得滯....
FW. 大文
ching,燈位有相機都唔落break,係唔係慳得滯....
fw18 發表於 16-4-2011 09:33
我鬼知有相機咩 死蠢
依家o米知law
我鬼知有相機咩 死蠢
依家o米知law
bryce 發表於 16-4-2011 09:37
火氣大左, 唔好意思
火氣大左, 唔好意思
bryce 發表於 16-4-2011 09:43
小心小心,安全到步...
FW. 大文
對我地呢D日日楂車返工o既人....真係可以用油錢嚟貼車價....
aty1026 發表於 15-4-2011 23:53
If you can save $0.5/km, you still need to run 200,000km to save the $100,000 different.
For a car driving 20,000km/year, it will take 5 years to cover the cost different.
災後重建中.......
Sammy do u have any 3M 8813 in stock?
bryce 發表於 16-4-2011 09:18
no wor.....you want to buy 8813 again?
災後重建中.......
我就係因為唔想落brake, 慢車衝左黃變紅燈, 做左靚模, $600+5分 ......   $600夠10000000000brake用

等緊收信.....

各Ching 要小心, 諗得太多, 唔單止罰錢, 仲會影響judgement, 會危險 ...
bryce 發表於 16-4-2011 09:22
also deduct points...
災後重建中.......
返回列表