返回列表 回復 發帖
基本一句話....你封唔晒2仔位. 你部車車頭部份一定入左1仔位.
如果你封晒2仔位, 係因為你好人向前移讓俾serena出.
老實講你封晒2仔位都可以俾人搶得到. 真係要檢討一下泊街的策略及應否做好人. ...
掌摑王 發表於 8-8-2011 00:41
其實架serena郁咗少少我先影,但係我驚我向後封晒果4-6尺,條友會隊埋嚟.我倒後,架serena都出唔到
其實架serena郁咗少少我先影,但係我驚我向後封晒果4-6尺,條友會隊埋嚟.我倒後,架serena都出唔到
clovislau 發表於 8-8-2011 00:48
if you sure you are right, then you should just stuck there and let no one move till the picnic is gone or park at somewhere else.
災後重建中.......
多唔多泊街????
10年唔代表咩.
我用左兩日假期去練習搶街位.
埋位又開走等第二個
掌摑王 發表於 8-8-2011 00:47
多ar...我係街尾見到街頭有個咪錶位,見到冇車行,即刻用後波泊入去
But, 我最後都泊咗入去,條友跟住走咗
基本一句話....你封唔晒2仔位. 你部車車頭部份一定入左1仔位.
如果你封晒2仔位, 係因為你好人向前移讓俾serena出.
老實講你封晒2仔位都可以俾人搶得到. 真係要檢討一下泊街的策略及應否做好人. ...
掌摑王 發表於 8-8-2011 00:41
車頭啱啱過咗2號位頭線少少
best way係唔俾picnic上來.
大不了 開頭蓋
掹電池....serena唔好走.
掌摑王 發表於 8-8-2011 00:54
災後重建中.......
其實ching 有少少壓埋1仔位. 搏1拖2.
因為睇側鏡去到serena頭燈就知
加上1,2號位係相連既 並冇2,3號之間的空隙
佢車頭都入左1仔位. 1仔位前面係路口.
唔係jazz mini的話 根本冇人同佢爭1仔位. ...
掌摑王 發表於 8-8-2011 00:49
我冇諗過要拖埋1仔位,因為時間係有時間1:45嘅
我指你開始等 serena未走之前好封晒d位.
如果如你所講你影既時候佢已經移前左.
咁就更加要響佢出手前 唔好俾佢有機會上來.
你可能唔捨得1仔位都有機會啦.
但如果你一早封晒佢,
你便應該有2-3尺入左3仔位了
咁你個 ...
掌摑王 發表於 8-8-2011 00:59
1 & 3仔位就冇機會㗎啦,不過架picnic移咗好少好少
But, 我最後都泊咗入去,條友跟住走咗
clovislau 發表於 8-8-2011 00:52
The Picnic is good to you la...if I were the Picnic, I will move forward and push you away.
災後重建中.......
咁我真係唔係好明你點鮮唔等緊既時候泊貼架PICNIC
掌摑王 發表於 8-8-2011 01:03
I think he was trying to make a double park there. (align with the parking lot)
災後重建中.......
冇理由咁失策....我係你冇謂勞氣啦. 小事嗟.
掌摑王 發表於 8-8-2011 00:52
Yes.不過真係好唔份氣,佢等緊3仔位就話等緊2仔位,不如佢唔好話成條街d位都係佢等緊
咁我真係唔係好明你點鮮唔等緊既時候泊貼架PICNIC
掌摑王 發表於 8-8-2011 01:03
Find the time that is nearly time's up and park beside it
ANYWAY  泊街

唔好勞氣.........

泊街係樂趣.
十架八架等緊
你一埋位
你最快有位 - 幾有滿足感
有位仲要有15mins以上剩 - 多開心
人地走開, 執佢死雞 - 正呀!!

泊街是多開心的事. ...
掌摑王 發表於 8-8-2011 01:07
Yea I think so.
Yea I think so.
clovislau 發表於 8-8-2011 01:09
then you should be happy la, why 唔份氣 ar.....
災後重建中.......
本帖最後由 clovislau 於 8-8-2011 01:18 編輯

有時有啲大型嘅咪錶位,中間都有一行,前後都入得,我見到有d車用後波入緊位,另一架車突然喺另一邊用頭隊入位,差d炒車

http://maps.google.com.hk/maps?h ... =12,341.24,,0,13.68
返回列表