clovislau 當前離線
Stepwgn正式會員
基本一句話....你封唔晒2仔位. 你部車車頭部份一定入左1仔位. 如果你封晒2仔位, 係因為你好人向前移讓俾serena出. 老實講你封晒2仔位都可以俾人搶得到. 真係要檢討一下泊街的策略及應否做好人. ... 掌摑王 發表於 8-8-2011 00:41
TOP
sammykwan (Stepwgner 胎士多) 當前離線
Stepwgner 胎士多
網站會員
其實架serena郁咗少少我先影,但係我驚我向後封晒果4-6尺,條友會隊埋嚟.我倒後,架serena都出唔到 clovislau 發表於 8-8-2011 00:48
多唔多泊街???? 10年唔代表咩. 我用左兩日假期去練習搶街位. 埋位又開走等第二個 掌摑王 發表於 8-8-2011 00:47
best way係唔俾picnic上來. 大不了 開頭蓋 掹電池....serena唔好走. 掌摑王 發表於 8-8-2011 00:54
其實ching 有少少壓埋1仔位. 搏1拖2. 因為睇側鏡去到serena頭燈就知 加上1,2號位係相連既 並冇2,3號之間的空隙 佢車頭都入左1仔位. 1仔位前面係路口. 唔係jazz mini的話 根本冇人同佢爭1仔位. ... 掌摑王 發表於 8-8-2011 00:49
我指你開始等 serena未走之前好封晒d位. 如果如你所講你影既時候佢已經移前左. 咁就更加要響佢出手前 唔好俾佢有機會上來. 你可能唔捨得1仔位都有機會啦. 但如果你一早封晒佢, 你便應該有2-3尺入左3仔位了 咁你個 ... 掌摑王 發表於 8-8-2011 00:59
But, 我最後都泊咗入去,條友跟住走咗 clovislau 發表於 8-8-2011 00:52
咁我真係唔係好明你點鮮唔等緊既時候泊貼架PICNIC 掌摑王 發表於 8-8-2011 01:03
冇理由咁失策....我係你冇謂勞氣啦. 小事嗟. 掌摑王 發表於 8-8-2011 00:52
ANYWAY 泊街 唔好勞氣......... 泊街係樂趣. 十架八架等緊 你一埋位 你最快有位 - 幾有滿足感 有位仲要有15mins以上剩 - 多開心 人地走開, 執佢死雞 - 正呀!! 泊街是多開心的事. ... 掌摑王 發表於 8-8-2011 01:07
Yea I think so. clovislau 發表於 8-8-2011 01:09