返回列表 回復 發帖
then you should be happy la, why 唔份氣 ar.....
sammykwan 發表於 8-8-2011 01:12
nonono,我怕呢條爛鬼會對我部車唔知做d咩野(刮花架車,篤穿胎
最衰個行車記錄儀借咗比人錄d野
戇居嗟 .....
唔好平行個位好似考試咁
有虛位都當冇虛位泊
總之最後一部車既車頭同你車尾之間
唔可以有一架車入到的距離(特別你後面有人搶食)
要先用車頭偷入少少個位.
再拉斜部車
勢色唔對就封番個位.
唔好懶有 ...
掌摑王 發表於 8-8-2011 01:22
我都係咁,但係我唔會去搶d有人泊緊嘅車位
我會睇下咩情況先比人搶位,今次都泊到搶到
YEa 忙得滯,架車呢排有d大獲,如果架車係大昌整,佢哋會唔會借車比我揸
唔係....只係唔想太多野響公開區板度講嗟....哈哈
掌摑王 發表於 8-8-2011 01:41
oh I see
醒多你一段仔啦.
下次同樣情況 你及早貼住架picnic封晒d位之餘
眼見部serena都欠少少位出
你可以同serena之間打橫留多少少
serena自然走得到了.
掌摑王 發表於 8-8-2011 01:59
Thanks .......
The Picnic is good to you la...if I were the Picnic, I will move forward and push you away.
sammykwan 發表於 8-8-2011 01:03
  戥架 Picnic 唔抵
I'm Stan                                                                               豈能盡如人意,但求無愧於心
路過.... 我都覺得.... 其實應該picnic要呢個位合理d:
1. 佢黎先
2. 等呢d S位錶位, 多數情況下係泊車尾向前等, picnic係位於一個有利位置
3. 基本上除非呢排位其他全部等位都滿, 否則禮貌上架picnic先泊係第三架車等, 你冇理由泊到咁貼埋一齊等, 咁樣其實好挑釁性(有一種比人明同你搶ge感覺).

btw希望樓主唔好介意, 不過泊街d野真係好難分黑白, 好多時都係睇兩樣野:
1. 禮讓
2. 鬥惡

Cheers.
路過.... 我都覺得.... 其實應該picnic要呢個位合理d:
1. 佢黎先
2. 等呢d S位錶位, 多數情況下係泊車尾向前等, picnic係位於一個有利位置
3. 基本上除非呢排位其他全部等位都滿, 否則禮貌上架picnic先泊係第三架車 ...
井澤廣美 發表於 8-8-2011 16:31
咁suppose你要等第2個位嘅話,咁你都好應該將部車泊係2-3號位旁邊
你泊車尾向前等,咁即係比位人zip入嚟,咁你騎住2-3號位,當2號位走,用後波倒後少少,讓佢少少
咁人哋第2部車都未開,你就泊喺3號位汁邊,車頭都未過3號位頭線.咁人哋又以為你係等第3個位.
你泊喺第3號位汁邊,就話等2號位,你唔好話成條街都係我等緊
咁suppose你要等第2個位嘅話,咁你都好應該將部車泊係2-3號位旁邊
你泊車尾向前等,咁即係比位人zip入嚟,咁你騎住2-3號位,當2號位走,用後波倒後少少,讓佢少少
咁人哋第2部車都未開,你就泊喺3號位汁邊,車頭都未過3號位 ...
clovislau 發表於 9-8-2011 00:11
師兄你唔好勞氣, 大家平心靜氣討論下che.

可能你唔係好明白我第三個point.  以我泊街等錶位十幾年經驗, 係一排錶位double-park等位, 真係除非全部等位位置都滿(好似d旺區旺角尖沙咀等), 否則禮貌上每架等位的車係應該要保持一段"適合"的距離(各自monitor一部份錶位), 其原因就是避開樓主你呢種無謂爭執事件發生. 就算真係5-5波的位出現, 即大家距離車位相若, 我會覺得個位係比邊一架最先有反應駛近個位(例如:打指揮燈或死火燈示意我已MARK呢個位), 因為係佢發現有人開車先.
師兄你唔好勞氣, 大家平心靜氣討論下che.

可能你唔係好明白我第三個point.  以我泊街等錶位十幾年經驗, 係一排錶位double-park等位, 真係除非全部等位位置都滿(好似d旺區旺角尖沙咀等), 否則禮貌上每架等位的車係 ...
井澤廣美 發表於 9-8-2011 10:59
我個牌買翻黎, 所以我都唔知你地學車有冇學搶街位, 不過係印度有D司機直頭駛上行人路果边等, 等泊係位部果車係馬路果边一出佢就係另一边入, 超絕
災後重建中.......
師兄你唔好勞氣, 大家平心靜氣討論下che.

可能你唔係好明白我第三個point.  以我泊街等錶位十幾年經驗, 係一排錶位double-park等位, 真係除非全部等位位置都滿(好似d旺區旺角尖沙咀等), 否則禮貌上每架等位的車係 ...
井澤廣美 發表於 9-8-2011 10:59
Nonono,係我落車見到2號同3號位差不多夠鐘,但係我靜係見到架picnic停係3號位旁邊等(冇打燈,死火燈),連3號位嘅頭線都未過.
(因為係佢發現有人開車先)
唔係.係我泊咗埋去幾分鐘之後,架serena車主開車,所以佢唔係發現有人開車先.係我發現先
我泊係到等位,係一直打著右燈
我已經食著咗個車位,佢仲可以話係佢嘅
我都同佢有4-6尺嘅距離
真定假呀???

TO ALL: TAKE IT EASY......吹吹水嗟 事情已過.
掌摑王 發表於 9-8-2011 12:03
Yes,其實我想知邊個先對
真定假呀???

TO ALL: TAKE IT EASY......吹吹水嗟 事情已過.
掌摑王 發表於 9-8-2011 12:03
流水式泊位
災後重建中.......
返回列表