sammykwan (Stepwgner 胎士多) 當前離線
Stepwgner 胎士多
網站會員
TOP
clovislau 當前離線
Stepwgn正式會員
吹左七版, 結案陳辭未? 不如做個陪審團商議裁決...... sammykwan 發表於 9-8-2011 14:11
imstan (I am Stan) 當前離線
I am Stan
Good ar ..... clovislau 發表於 9-8-2011 14:20
前面各人嘅 comment 已經好明顯 imstan 發表於 9-8-2011 14:31
here http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... p;page=1&extra= sammykwan 發表於 9-8-2011 14:33
公投 imstan 發表於 9-8-2011 14:45
mnywong (Mike) 當前離線
Mike
eric0754 當前離線
雖則Stepwgn似乎泊得近d...但你停車等位實在同pinic太近啦, 好容易引起爭辯...再講, 你無得向後讓Serena出, 你一駛前, pinic用頭入你都真係吹佢唔脹... mnywong 發表於 9-8-2011 16:05
讚同Mike 少講法,我講得有次係旺角山東街汽車精品店外面。 有架貨Van 等緊 2/3號錶位,但4號位有車走,佢想等4號位車走左,就向後泊, 剛剛紅綠燈,一開車,行前少少,就俾我見到4號位車準備走,我就走去4-5號位等 ... eric0754 發表於 9-8-2011 16:17
你真係lucky...但比著我, 我會睇清楚係咩野人先囉, 特別係旺角, 重要係貨van... mnywong 發表於 9-8-2011 16:25
我泊完先知驚,老婆又唔明,又怕俾人玩釘。 所以拿拿聲買完野就走 eric0754 發表於 9-8-2011 16:30
風師弟 (阿風) 當前離線
我以為close 左,post返過黎先 師兄唔好泊平排,如果你等二號位就泊在二號車尾(尾轆位置) 因為比我都會隊你後面,駁人地出車迫走你,跟手羅埋個位 仲有唔好大安指意慢慢尾入,有理無理隊個頭入去先,之後再慢慢 ... 風師弟 發表於 9-8-2011 17:27