返回列表 回復 發帖
吹左七版, 結案陳辭未?

不如做個陪審團商議裁決......
災後重建中.......
吹左七版, 結案陳辭未?

不如做個陪審團商議裁決......
sammykwan 發表於 9-8-2011 14:11
Good ar .....
吹左七版, 結案陳辭未?

不如做個陪審團商議裁決......
sammykwan 發表於 9-8-2011 14:11
前面各人嘅 comment 已經好明顯
I'm Stan                                                                               豈能盡如人意,但求無愧於心
Good ar .....
clovislau 發表於 9-8-2011 14:20
here

http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... p;page=1&extra=
災後重建中.......
前面各人嘅 comment 已經好明顯
imstan 發表於 9-8-2011 14:31
家事法庭ma
災後重建中.......
here

http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... p;page=1&extra=
sammykwan 發表於 9-8-2011 14:33
公投
I'm Stan                                                                               豈能盡如人意,但求無愧於心
公投
imstan 發表於 9-8-2011 14:45
評吓理 ge
災後重建中.......
雖則Stepwgn似乎泊得近d...但你停車等位實在同pinic太近啦, 好容易引起爭辯...再講, 你無得向後讓Serena出, 你一駛前, pinic用頭入你都真係吹佢唔脹...
Mike少
雖則Stepwgn似乎泊得近d...但你停車等位實在同pinic太近啦, 好容易引起爭辯...再講, 你無得向後讓Serena出, 你一駛前, pinic用頭入你都真係吹佢唔脹...
mnywong 發表於 9-8-2011 16:05
讚同Mike 少講法,我講得有次係旺角山東街汽車精品店外面。
有架貨Van 等緊 2/3號錶位,但4號位有車走,佢想等4號位車走左,就向後泊,
剛剛紅綠燈,一開車,行前少少,就俾我見到4號位車準備走,我就走去4-5號位等,
一走左我就泊左落去
Eric
讚同Mike 少講法,我講得有次係旺角山東街汽車精品店外面。
有架貨Van 等緊 2/3號錶位,但4號位有車走,佢想等4號位車走左,就向後泊,
剛剛紅綠燈,一開車,行前少少,就俾我見到4號位車準備走,我就走去4-5號位等 ...
eric0754 發表於 9-8-2011 16:17
你真係lucky...但比著我, 我會睇清楚係咩野人先囉, 特別係旺角, 重要係貨van...
Mike少
你真係lucky...但比著我, 我會睇清楚係咩野人先囉, 特別係旺角, 重要係貨van...
mnywong 發表於 9-8-2011 16:25
我泊完先知驚,老婆又唔明,又怕俾人玩釘。
所以拿拿聲買完野就走
Eric
我泊完先知驚,老婆又唔明,又怕俾人玩釘。
所以拿拿聲買完野就走
eric0754 發表於 9-8-2011 16:30
災後重建中.......
我以為close 左,post返過黎先

師兄唔好泊平排,如果你等二號位就泊在二號車尾(尾轆位置)
因為比我都會隊你後面,駁人地出車迫走你,跟手羅埋個位

仲有唔好大安指意慢慢尾入,有理無理隊個頭入去先,之後再慢慢泊

結案?樓主無封位,無得怪人
阿風
我以為close 左,post返過黎先

師兄唔好泊平排,如果你等二號位就泊在二號車尾(尾轆位置)
因為比我都會隊你後面,駁人地出車迫走你,跟手羅埋個位

仲有唔好大安指意慢慢尾入,有理無理隊個頭入去先,之後再慢慢 ...
風師弟 發表於 9-8-2011 17:27
你泊係二號位車尾,你前面一定比人食你個位,應該騎住半個二號位,個位就一定非你莫屬
just relax and check this, you will laugh......

災後重建中.......
返回列表