返回列表 回復 發帖
出左大昌門口 就發覺架車彈下彈下>_<
出左大昌門口 就發覺架車彈下彈下>_
sic938 發表於 11-3-2011 13:14
行天橋時你就知.....
是啊! 呔薄又唔需要打噤高.....

睇過外國網頁有話 +1",+1psi,唔知啱唔啱....
fw18 發表於 11-3-2011 12:23
唔係全o岩, 因為唔同牌子tyre wall軟硬度唔同, 都係問翻專家好d(即係軚鋪)..以我GR90 215/17為例, 33psi好好行...
我打.  33 33    因為唔係成日. 坐8個人...  換呔帥兄.. 若人多,. 就36 36..
大家用什麼度PSI ? any good device recommended ? (except for that WIFI expensive one)
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
大家用什麼度PSI ? any good device recommended ? (except for that WIFI expensive one)
hk_allen 發表於 23-9-2011 11:24
you can buy a gauge for around $50.
災後重建中.......
門邊果個 label 應該係凍軚既標準,渣到去油站,條軚熱咗,照跟或者未必夠
George
門邊果個 label 應該係凍軚既標準,渣到去油站,條軚熱咗,照跟或者未必夠
Aliens 發表於 23-9-2011 13:14
如果warm up 左應該打大1~2psi...cool down後就差唔多

我自己就會打多少少, cool down一晚後搵錶度再放氣....
Mike少
如果warm up 左應該打大1~2psi...cool down後就差唔多

我自己就會打多少少, cool down一晚後搵錶度再放氣....
mnywong 發表於 23-9-2011 13:18
yes.....totally agree.
災後重建中.......
yes.....totally agree.
sammykwan 發表於 23-9-2011 13:54
sammy 知唔知有冇電子錶賣, 睇指針錶有老花有時好難睇究竟係33定34....
Mike少
唔係全o岩, 因為唔同牌子tyre wall軟硬度唔同, 都係問翻專家好d(即係軚鋪)..以我GR90 215/17為例, 33psi好好行...
mnywong 發表於 11-3-2011 13:46
今朝換完呔,我問個老細打幾多磅?
佢話打32 ok啦...
sammy 知唔知有冇電子錶賣, 睇指針錶有老花有時好難睇究竟係33定34....
mnywong 發表於 23-9-2011 14:28
yes, there are digital ones.

e.g. http://item.taobao.com/item.htm?id=12271165438
災後重建中.......
今朝換完呔,我問個老細打幾多磅?
佢話打32 ok啦...
tmax 發表於 27-9-2011 15:17
OK =/= the best.
災後重建中.......
OK =/= the best.
sammykwan 發表於 27-9-2011 15:28
咁真係要試過先.....
咁真係要試過先.....
tmax 發表於 27-9-2011 15:30
try 34-36psi la....i'm lovin' it
災後重建中.......
返回列表