返回列表 回復 發帖

RG2 冷風回風格有無可以清洗果種賣

C HING RG2 外邊有無可以清洗冷風回風格賣
C HING RG2 外邊有無可以清洗冷風回風格賣
turbojet 發表於 26-10-2011 15:20
do you mean A/C filter? Blitz has it.
災後重建中.......
C HING 唔好玩拿 Blitz在日本全部都是日文唔識日文哦
RG2
C HING 唔好玩拿 Blitz在日本全部都是日文唔識日文哦
turbojet 發表於 26-10-2011 15:33
我地買翻黎用, 都冇乜点睇過佢D日文
災後重建中.......
RG2 ????????
RG2 ????????
ricky410 發表於 26-10-2011 16:28
4WD  Don't know how is the consumption would be in HK.
災後重建中.......
4WD  Don't know how is the consumption would be in HK.
sammykwan 發表於 26-10-2011 16:29
RG2 咁耐都好似無乜agent 引入嚟HK wor,唔通水震後大把貨
唔好意思各位大佬,我意思係我部車是09年款-RG2,我想買有得清洗果款冷氣回風格,我現在是買原廠無得洗果款紙格黎用緊。
唔好意思各位大佬,我意思係我部車是09年款-RG2,我想買有得清洗果款冷氣回風格,我現在是買原廠無得洗果款紙格黎用緊。
turbojet 發表於 26-10-2011 16:51
牌子已經俾左你, 可以去馬 
災後重建中.......
請問個A/C filter位置係邊?可否自己換?
對架rg2有d性趣啫... 唔知會唔有rg4呢
三哥 係時候準備歸隱
請問個A/C filter位置係邊?可否自己換?
WT808 發表於 26-10-2011 17:06
right behind the storage at the passenger side.
災後重建中.......
Thanks ching
RG2 是四輪驅動???
掌摑王 發表於 26-10-2011 18:58


should come with 5AT
災後重建中.......
返回列表