james_cy 當前離線
網站會員
不過serena club d人話我地架RK行車時靜好多! kennyhky 發表於 16-2-2012 15:46
TOP
mnywong (Mike) 當前離線
Mike
kennyhky 當前離線
現在12車已升到17寸....我剛買12車就轉款...唉 Dennistsang 發表於 16-2-2012 14:02
唔爆TEC個時就係 james_cy 發表於 16-2-2012 16:01
victor 當前離線
Stepwgn正式會員
認真問,Rk有Tec? 我通常最多行110,所以都唔知RK極速係幾多? kennyhky 發表於 16/2/2012 04:55 PM
機場出九尤...180應該no problem victor 發表於 16-2-2012 16:58
我買190, 因為180打後都無刻度... mnywong 發表於 16/2/2012 05:19 PM
認真問,Rk有Tec? 我通常最多行110,所以都唔知RK極速係幾多? kennyhky 發表於 16-2-2012 16:55
我買190, 因為180打後都無刻度... mnywong 發表於 16-2-2012 17:19
極速我就未去到盡,不過轉數巳玩到7800rpm james_cy 發表於 16-2-2012 17:25
極速我就未去到盡,不過轉數巳玩到7800rpm james_cy 發表於 16/2/2012 05:25 PM
你上次去機場話好大浸O羅味都未去到, 下次要加多兩錢油...擊敗的總... mnywong 發表於 16-2-2012 17:27
上次一開波巳同佢飛la,但無人跟上來 james_cy 發表於 16-2-2012 17:29