返回列表 回復 發帖
咁睇嚟RG1慳油過RG3喎,唔知如改用+-波會唔會慳油D呢=.="
17' 同18' 分別大唔大呢?
dicksonyiu 發表於 21-3-2012 14:27
17"會慳油d 但18"再型d, RK 個款方d感覺大架d, 18"會襯些小
咁睇嚟RG1慳油過RG3喎,唔知如改用+-波會唔會慳油D呢=.="
kakin829 發表於 2012-3-21 14:30
我覺得RG3 慳油過 RG1 even if RG3 is 2.4 because of the CVT. Pls correct me if I am wrong.
17' 同18' 分別大唔大呢?
dicksonyiu 發表於 21-3-2012 14:27
on RG, no big different...may be 0.1-0.2 higher
災後重建中.......
all the way drive highway non-stop it is possible
meowooi 發表於 21-3-2012 14:22
I think the best I can do would be 9.0L/100km ...... no way I can drop down to 6.4L/100km, unless the whole trip is downhill only.
災後重建中.......
17" > 18"
都有人會大油左 有人會細油左
因為車既condition唔同左
車主的習慣會改變.
掌摑王 發表於 21-3-2012 16:26
咁17"台仔鈴個重量係11KG,18"SSR鍛造鈴個重量係8KG 咁邊隻會慳D啦BABY
其實都有好因素影響
$1.1 有難到,我行市區開冷氣平均都1.6至1.8到啦!!
jacky969 發表於 21-3-2012 10:52
真係吸引
輕咁少??? 4條加埋都唔夠一個小朋友的重量. 我隻貓都4kg吧.
或者丟返轉, 重咁少??

好多人上18" 相比15"-16"穩定好多. 過彎時最明顯. 亦都改變慢彎習慣.
甚至俾住油過. 做成多左不必要的俾油及brake.....o徒油就來 ...
掌摑王 發表於 21-3-2012 22:33
掌兄 我當然講係1條既重量啦~我都係想知道邊個會慳油D姐
上面我有講1條 亦有講4條. 唔知點解你只睇到我講1條.
NEVER MIND 最多咪4條 唔會有第5條卦.

=2包 8公斤米都唔夠.
=上面所講一個豆丁都唔夠.

係咪真係影響咁大?
假設係的話.

咁FULL LOAD全大人咪放血式用油?
不如 ...
掌摑王 發表於 21-3-2012 23:57
明白了!
上面我有講1條 亦有講4條. 唔知點解你只睇到我講1條.
NEVER MIND 最多咪4條 唔會有第5條卦.

=2包 8公斤米都唔夠.
=上面所講一個豆丁都唔夠.

係咪真係影響咁大?
假設係的話.

咁FULL LOAD全大人咪放血式用油?
不如 ...
掌摑王 發表於 21-3-2012 23:57
我覺得有d唔同, 車軨屬於力量輸出傳動, 輕1kg 好過架車重輕5kg, 點解咁購因為好似單車個
軨輕100g, 踩起上黎都好明顯
我覺得有d唔同, 車軨屬於力量輸出傳動, 輕1kg 好過架車重輕5kg, 點解咁購因為好似單車個
軨輕100g, 踩起上黎都好明顯
thomas_llai 發表於 22-3-2012 00:17
喔!真係有分別架?
咁17"台仔鈴個重量係11KG,18"SSR鍛造鈴個重量係8KG 咁邊隻會慳D啦BABY
johnwong28 發表於 21-3-2012 20:16
that's an extremely case....
災後重建中.......
喔!真係有分別架?
johnwong28 發表於 22-3-2012 00:18
yes
用幾萬蚊買對Carbon 單車軨只係輕幾百個gram
同意 不過 單車的人 都唔係人人追輕鈴.
我有個去台灣賽隊際公路單車既朋友,
佢係平均速體力型佢就係用重鈴.

如果係絕對的話佢地賽幾十公里既上落山.
平均速既一個就唔會用重鈴.
去keep住全隊的速度.

cardon一 ...
掌摑王 發表於 22-3-2012 00:31
呢D物理學真深奧
返回列表