返回列表 回復 發帖

stepwgn RG1 - 引擎 隔音棉

我岩岩先發現我架車係冇隔音棉...師兄你地有冇?
我岩岩先發現我架車係冇隔音棉...師兄你地有冇?
waltz 發表於 15-12-2012 14:09
我冇
我岩岩先發現我架車係冇隔音棉...師兄你地有冇?
waltz 發表於 15-12-2012 14:09
RG1 原庒係毛
四平八穩    舒適駕駛     樂趣無窮
TB幫到你, 很多隔音料
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
我冇
kookevin 發表於 15-12-2012 14:46
check this.... http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... mp;page=1#pid153322
災後重建中.......
check this.... http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... mp;page=1#pid153322
sammykwan 發表於 15-12-2012 16:21
我好驚DIY
我隻神手整咩衰咩
我好驚DIY
我隻神手整咩衰咩
kookevin 發表於 15-12-2012 17:05
just get the material, members can guide u to get it done
災後重建中.......
我好驚DIY
我隻神手整咩衰咩
kookevin 發表於 2012-12-15 17:05
十分易, 剪剪貼貼 only. 又平又有效果, 抵玩
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
TB 料约 ¥rmb100左右
粘粘貼貼好easy, 你一定做到
薯嘜全原裝RG1
我有一件原装,用緊,可賣,$100自取價
各位前輩,可否教我怎樣DIY?

人微之故,我不能瀏覽以下的資料:
check this.... http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... mp;page=1#pid153322
各位前輩,可否教我怎樣DIY?

人微之故,我不能瀏覽以下的資料:
check this.... http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... mp;page=1#pid153322
beanboy 發表於 16-12-2012 23:25
Bean兄, 请稍等待本会注册事宜完成后,欢迎你加入。
我地呢度有好多diy分享
薯嘜全原裝RG1
我都睇唔到........唔知幾時才能入會
10# dicken


一舊水想食左人隻車咩
C~hing 請問用隔音棉封左車頭冚係未會靜好多?我架RG1D engine 聲好大
返回列表