返回列表 回復 發帖
我部tomy stepwgn俾阿仔玩到爆哂油…慘
8312
8314
Kingcow 發表於 2012-12-12 08:02
全車噴過! 再加咪天使圈, 仲要霧燈添呀
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
全車噴過! 再加咪天使圈, 仲要霧燈添呀
cliffchow 發表於 12-12-2012 08:19
同老婆講"架車爛晒, 買過部", 轉頭捉字虱買過部新"車"
本帖最後由 lkeith21 於 17-12-2012 22:00 編輯

終於買到啦

多謝ching指引
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
終於買到啦
lkeith21 發表於 17-12-2012 19:22
Nice Toy... 噴埋油吧!
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
好主意!
不過噴油呢樣嘢我唔叻,癈事愈搞愈核突。
好主意!
不過噴油呢樣嘢我唔叻,癈事愈搞愈核突。
我部tomy stepwgn俾阿仔玩到爆哂油…慘
8312
8314
Kingcow 發表於 12-12-2012 08:02
我地唔洗去戲院睇"破壞王" ,日日返屋企都睇倒
我個仔成日無啦啦都會响部車度搵倒啲膠com呀鑼絲之類嘅嘢比我!
最慘係有時唔知佢响邊拆出嚟
http://img04.taobaocdn.com/bao/uploaded/i8/T19S0tXe0GXXcBi4QV_020734.jpg_310x310.jpg

http://item.taobao.com/item.htm? ... 8319_4k5_1581264968 ...
laum2005 發表於 12-12-2012 02:00
ChoroQ RG 仲有幾款...

仲有呢架應該係新野...
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
雖然唔係啲咩,不過都分享下
我地唔洗去戲院睇"破壞王" ,日日返屋企都睇倒
我個仔成日無啦啦都會响部車度搵倒啲膠com呀鑼絲之類嘅嘢比我!
最慘係有時唔知佢响邊拆出嚟 ...
LHO 發表於 17-12-2012 19:51
我個仔仲勁過x哥,將車仔D呔軨拆哂出黎
災後重建中.......
8359終於買到啦

多謝ching指引8359
lkeith21 發表於 2012-12-17 19:22
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
ChoroQ RG 仲有幾款...
835583568357
仲有呢架應該係新野...
8358
muihin 發表於 2012-12-17 20:23
RF 貼黑幕
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
隔離場有, 巧正

http://kspec.co.jp/modelook/
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
我個仔仲勁過x哥,將車仔D呔軨拆哂出黎
sammykwan 發表於 18-12-2012 20:30
X2
龜爬族ALVEN
我個仔仲勁過x哥,將車仔D呔軨拆哂出黎
sammykwan 發表於 18-12-2012 20:30
係呀係呀 真攞命
返回列表