返回列表 回復 發帖
我個仔仲勁過x哥,將車仔D呔軨拆哂出黎
sammykwan 發表於 18-12-2012 20:30
我個仔鐘意拆晒d車既4條軚, 當橡皮糖咁食. 佢個肚都應該有唔少車軚係度.
隔離場有, 巧正

http://kspec.co.jp/modelook/
cliffchow 發表於 19-12-2012 09:00
冇stepwgn.....
冇stepwgn.....
lkeith21 發表於 19-12-2012 12:00
no...all toyota.
災後重建中.......
本帖最後由 lkeith21 於 30-12-2012 19:54 編輯

新玩具到手
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
8483新玩具到手
lkeith21 發表於 2012-12-30 19:27
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
本帖最後由 lkeith21 於 5-1-2013 14:10 編輯

大家有無見過????
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
2012年直版RK1
你毒我唔到......你毒我唔到......
大家有無見過????
lkeith21 發表於 5-1-2013 14:09
淘寶見過
Eric
有喇, 遲下搵埋RF
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
有喇, 遲下搵埋RF
LHO 發表於 8-1-2013 09:28
Lewis (black RG)

勁....
2012年直版RK1
你毒我唔到......你毒我唔到......
有喇, 遲下搵埋RF
LHO 發表於 8-1-2013 09:28
好嘢喎! 一次過買咁多
見到個21號有兩隻,是否 RG 同 RK ? 邊度仲有RG咁利害
Samuel....Black RK1 with Discovery Channel Logo at Back

薯嘜全原裝RG1
本帖最後由 LHO 於 8-1-2013 14:20 編輯
好嘢喎! 一次過買咁多
見到個21號有兩隻,是否 RG 同 RK ? 邊度仲有RG咁利害
ocbc 發表於 8-1-2013 13:25
有啲唔係而家買架, 一次買咁多, 攞返去會比個仔同老婆..................
#99, 85, 34已經好難搵
#67都快絕版
tommy車仔對鐵鈴真係咁多年都無改過....
Mike少
返回列表