返回列表 回復 發帖

RG 1 - 2009 耗油嚇到!

剛於上週5收車,打爆油後行咗206km,今日去Shell 換傘順道入油,計一計行成$2.7 /km!有可能係唔熟習架車?大脚大脚油關係?定係架車有問題呢?
剛於上週5收車,打爆油後行咗206km,今日去Shell 換傘順道入油,計一計行成$2.7 /km!有可能係唔熟習架車?大脚大脚油關係?定係架車有問題呢?
cchis 發表於 24-4-2013 21:28
用油咁勁,架車返來有毛打皮去玩嚇油,執嚇佢呀
四平八穩    舒適駕駛     樂趣無窮
2# ricky410


會執, 等緊車房俾期!
剛於上週5收車,打爆油後行咗206km,今日去Shell 換傘順道入油,計一計行成$2.7 /km!有可能係唔熟習架車?大脚大脚油關係?定係架車有問題呢?
cchis 發表於 24-4-2013 21:28
咁入左幾多L?
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
剛於上週5收車,打爆油後行咗206km,今日去Shell 換傘順道入油,計一計行成$2.7 /km!有可能係唔熟習架車?大脚大脚油關係?定係架車有問題呢?
cchis 發表於 2013-4-24 21:28
呢度師兄約350-400km左右. 有些師兄可揸到500km或以上
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
MY 09 RG1, 1.5---1.8
剛於上週5收車,打爆油後行咗206km,今日去Shell 換傘順道入油,計一計行成$2.7 /km!有可能係唔熟習架車?大脚大脚油關係?定係架車有問題呢?
cchis 發表於 24-4-2013 21:28
seriously, better check if your car is leaking oil....
災後重建中.......
咁入左幾多L?
hk_allen 發表於 24-4-2013 22:12
打爆油入咗 37/L / 行咗206km !
打爆油入咗 37/L / 行咗206km !
cchis 發表於 24-4-2013 22:32
c hing... 我係08RG1... 比你Reference下...
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
打爆油入咗 37/L / 行咗206km !
cchis 發表於 24-4-2013 22:32
打爆油入咗 37/L ???打爆應係60/L先真喎
打爆油入咗 37/L ???打爆應係60/L先真喎
piero 發表於 24-4-2013 23:01
我係入滿油後 reset 個錶,行咗206km 後再去入油,這次入滿後係入咗37L.
呢度師兄約350-400km左右. 有些師兄可揸到500km或以上
cliffchow 發表於 24-4-2013 22:15
係自已問題,剛好週未攞車,两天都出車full load大埔道兩轉,又想試下架車夠唔夠力,踏大油門,其實入油前仲有7格油,我諗最終可以行到350以上,因為攞車個日AVG Show 7.6/L, 行咗兩日後就变咗5.9/L.
打爆油入咗 37/L ???打爆應係60/L先真喎
piero 發表於 24-4-2013 23:01
我係入滿油後 reset 個錶,行咗206km 後再去入油,這次入滿後係入咗37L.
c hing... 我係08RG1... 比你Reference下...
hk_allen 發表於 24-4-2013 22:59
ching, 你用緊幾吋呔呤?
RG1 油缸 57L
返回列表