返回列表 回復 發帖
我之前(12/2012)買rk1 (package已包皮座, 後sensor)
佢自動話送雨擋.
我就r左佢前(左右角)泊車sensor. 如果有需要, 你可以r埋佢支前cam
如果我上佢車會, 佢已答應可以送埋尾翼, 但後來發現佢車會貴d, 無尾都係咁話.
你仲可以r下窗簾(都>$800), 好似有人試過.
2012年直版RK1
你毒我唔到......你毒我唔到......
hhkkhhkk
未買車先入會,精明消費者
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
好似呢兩日係荃灣廣場HONDA 做SHOW ,可能有得平D呀....!!!


我早2個月前買部RK 1,都係平得2萬jei...
thomas1113lo 發表於 15-6-2013 10:36
冇時間去睇呀又未試車。
其實我睇完wiki都未分到乜係rk1.
咁2013spada又叫做乜型號呀?
sorry好多問題。-
冇時間去睇呀又未試車。
其實我睇完wiki都未分到乜係rk1.
咁2013spada又叫做乜型號呀?
sorry好多問題。-
hhkkhhkk 發表於 15-6-2013 19:38
Spada ver. 叫RK5

10428
thomas1113lo 發表於 2013-6-15 10:38
今日行開荃廣, 順手攞價單

RK1: hk$ 289,xxx
RK5: hk$ 333,xxx
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
首先恭喜你小朋友出世,第二恭喜你入左會。
薯嘜全原裝RG1
我之前(12/2012)買rk1 (package已包皮座, 後sensor)
佢自動話送雨擋.
我就r左佢前(左右角)泊車sensor. 如果有需要, 你可以r埋佢支前cam
如果我上佢車會, 佢已答應可以送埋尾翼, 但後來發現佢車會貴d, 無尾都係咁話.
...
lkeith21 發表於 15-6-2013 14:10
多謝ching提點!
hhkkhhkk
未買車先入會,精明消費者

Kingcow 發表於 15-6-2013 16:27
依度毒性特強!
Spada ver. 叫RK5
DAN!EL 發表於 15-6-2013 20:37
thank you sir!
本帖最後由 herojim 於 15-6-2013 22:20 編輯
我之前(12/2012)買rk1 (package已包皮座, 後sensor)
佢自動話送雨擋.
我就r左佢前(左右角)泊車sensor. 如果有需要, 你可以r埋佢支前cam
如果我上佢車會, 佢已答應可以送埋尾翼, 但後來發現佢車會貴d, 無尾都係咁話.
你仲可以r下窗簾(都>$800), 好似有人試過.lkeith21 發表於 15-6-2013 14:10
如果R窗簾的話都係R 2000-3000油券會抵一點既, 兩次搵同一個sales買車都R到咁多
窗簾sales幫我搵到專為honda車裝窗簾果個司傅, 冇記錯我上次裝$700左右
今日行開荃廣, 順手攞價單

RK1: hk$ 289,xxx
RK5: hk$ 333,xxx
cliffchow 發表於 15-6-2013 21:10
RK1平左, RK5貴左喎
依度毒性特強!
hhkkhhkk 發表於 15-6-2013 22:11
入得耐就知
我換左車都被人繼續塗毒
今日行開荃廣, 順手攞價單

RK1: hk$ 289,xxx
RK5: hk$ 333,xxx
cliffchow 發表於 15-6-2013 21:10
still same as my price list wo
首先恭喜你小朋友出世,第二恭喜你入左會。
ttam 發表於 15-6-2013 21:50
thanks!!!
大家有冇好嘅保險介紹呀?
thanks!!!
大家有冇好嘅保險介紹呀?
hhkkhhkk 發表於 15-6-2013 22:21
快而保或者蘇黎世你不妨可以問下既
我依家就用緊中銀, 算唔錯既, 但係保費比較貴
返回列表