thomas1113lo (call me 湯馬士....^^) 當前離線
網站會員
TOP
hhkkhhkk 當前離線
Stepwgn正式會員
快而保或者蘇黎世你不妨可以問下既 我依家就用緊中銀, 算唔錯既, 但係保費比較貴 herojim 發表於 15-6-2013 22:40
中銀都可以啦....我無NCB 全保都係1萬到....... 而且每年前後玻璃各有5000蚊........ thomas1113lo 發表於 16-6-2013 11:56
我從未有過私家車係我名係唔係=無NCB? 因為而家部車係老婆名嘅,又無claim過保險。 咁用佢名買會著數d嗎? hhkkhhkk 發表於 16-6-2013 17:38 [/qu 咁你部車夠唔 ... thomas1113lo 發表於 16-6-2013 22:22
firewong 當前離線
thanks!!! 大家有冇好嘅保險介紹呀? hhkkhhkk 發表於 15-6-2013 22:21
lkeith21 (Keith) 當前離線
我而家個全保保費我覺得好合理,我全保$28000只係$8500^_^ 我部車都係老婆名,保單亦係用老婆名,我自己做司機^_^ firewong 發表於 17-6-2013 09:44
fatc 當前離線
唔知會唔會下年轉款呢? fatc 發表於 17-6-2013 12:15
Kingcow 當前離線
herojim (小憲jim) 當前離線
唔好啦~!電話已經部部追 . 車出新款又換我怕會... ... ... btw我等唔切想出啦~!!! hhkkhhkk 發表於 17-6-2013 13:01
manutd71 當前離線