返回列表 回復 發帖

StepWgn 行車時有D嘈

各位C Hing,

本人近日試咗兩架StepWgn (10' 行貨 and 11' 行貨) 發覺行車時有D嘈, 不是因為机件而是好似整体架車隔音比較差, 請問C Hing呢D係吾係StepWgn通病? Thank you
各位C Hing,

本人近日試咗兩架StepWgn (10' 行貨 and 11' 行貨) 發覺行車時有D嘈, 不是因為机件而是好似整体架車隔音比較差, 請問C Hing呢D係吾係StepWgn通病? Thank you ...
wowowo 發表於 24-6-2013 17:13
吾係, 係HONDA既通病 
災後重建中.......
吾係, 係HONDA既通病 
sammykwan 發表於 24-6-2013 17:30
gOOD ANSWER
2012年直版RK1
你毒我唔到......你毒我唔到......
2# sammykwan

Thank you sammykwan, 咁即係同级的Noah and Serena 會好D? 但係個人喜歡Stepawgn 外型多一點...  555555555
2# sammykwan

Thank you sammykwan, 咁即係同级的Noah and Serena 會好D? 但係個人喜歡Stepawgn 外型多一點...  555555555
wowowo 發表於 24-6-2013 20:49
如果嘈係一个big issue for u, 咁Honda 車唔啱你,但如果你要handling, 咁Stepwgn 一定比其他2者好
災後重建中.......
仲有好毒嘅Stepwgn Club
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
嘈...... 可以做下隔音
薯嘜全原裝RG1
嘈...... 可以做下隔音
ttam 發表於 25-6-2013 07:20
再加埋太陽纸就做到音、陽雙隔
災後重建中.......
淘寶有無透光度高又隔到熱嘅膜?
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
淘寶有無透光度高又隔到熱嘅膜?
Kingcow 發表於 25-6-2013 08:55
有, 但效果唔知
災後重建中.......
8# sammykwan
Thank you ttam and Sammy C Hing suggestions. 請問做隔音效果好吾好及俾人做大概多少錢?
6# Kingcow

好啊,呢度D C Hing 真係好幫手,如果我出到部車一定入會俾你地毐下!!
8# sammykwan
Thank you ttam and Sammy C Hing suggestions. 請問做隔音效果好吾好及俾人做大概多少錢?
wowowo 發表於 25-6-2013 10:55
我地呢度D師兄多數DIY 隔音
細佬-阿柱
岩岩先搞左個隔音物料團購, LATER會一齊出黎DIY, 有興趣既, 快D入會, 出黎吹水+觀撫下!!!
2012年直版RK1
你毒我唔到......你毒我唔到......
隔音唔啱我    唔嘈果D我都唔裝,我要做爆音王
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
返回列表