返回列表 回復 發帖

初黎報到,多多指教

01 RF3  多多指教!


01 RF3  多多指教!



money0813 發表於 5-8-2013 22:08
Welcome!
災後重建中.......
歡迎
又多架RF戰驅啦
亂整一通 多多指教
Welcome
薯嘜全原裝RG1
01 RF3  多多指教!

money0813 發表於 2013-8-5 22:08
Hihi
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
good,第一樣想玩乜?
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
我估多數會員想玩慳油, 但越玩越嘥
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
good,第一樣想玩乜?
victor 發表於 6-8-2013 09:27
冇呀,腳車一步,第一步已換鈴

第二步今日去裝窗簾
我估多數會員想玩慳油, 但越玩越嘥
Kingcow 發表於 6-8-2013 10:13
哈哈, 呢個係定力問題.
我輕吊油門, 吊到抽筋都唔會俾力踩架. 我以前部wish, 用左三年幾, 一直都keep住 12km/L
咁多位師兄,多多指教
咁多位師兄,多多指教
money0813 發表於 6-8-2013 13:05
Welcome
薯嘜全原裝RG1
我估多數會員想玩慳油, 但越玩越嘥
Kingcow 發表於 6-8-2013 10:13
岩岩果缸油小弟既老爺車行緊9.5km/L

我已經好滿意,勁滿意同超滿意
冇呀,腳車一步,第一步已換鈴

第二步今日去裝窗簾
money0813 發表於 6-8-2013 11:14
then the next  .....
http://www.stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=9982&highlight=
薯嘜全原裝RG1
then the next  .....
http://www.stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=9982&highlight=
ttam 發表於 7-8-2013 00:19


岩岩整左太多野,要抖抖
[uote]




岩岩整左太多野,要抖抖
money0813 發表於 7-8-2013 13:49 [/quote]
抖番一、兩曰都好岩嘅
薯嘜全原裝RG1
返回列表