返回列表 回復 發帖
你問呢句認真唔嘢少
swift 尾蝦so 無走雞
Kingcow 發表於 31-8-2013 05:51
我未揸過原裝車

我未揸過原裝車
DAN!EL 發表於 31-8-2013 15:55
細佬-阿柱
你講嗰兩樣 我都唔知係咩

咁Spada原廠音響如何??
liverpoolympus 發表於 31-8-2013 07:49
音響需唔需要幫你指導下? 我就快近乎成車音響換過晒

chclwong 發表於 31-8-2013 16:02
我由未有牌揸到有牌個時部車都未原裝過

我由未有牌揸到有牌個時部車都未原裝過
DAN!EL 發表於 31-8-2013 19:29
你想揸番原裝,我可以幫你揾人搞搞
18# herojim


但小弟好窮
P牌新手攪掂左手車去應付日常路面先好考慮改裝!
外表裝飾問音響無妨
8609 發表於 31-8-2013 13:42
正是
我主要係諗音響同內飾咋
師兄們太熱心
唔洗補鐘架,夜晚搵條靜啲嘅路,操返個零鐘feel吓架車就搞掂
我個時新牌都係咁,拎牌第二日就自己四圍去
DAN!EL 發表於 31-8-2013 15:53
真係架
但有咩hi花的話 我會心痛死 (諗起都 )
真係架
但有咩hi花的話 我會心痛死 (諗起都 )
liverpoolympus 發表於 31-8-2013 22:18
真架,我都係四月尾先攞牌,好快就上手,依家篤油閘人乜都做齊
其實都係個句,泊位唔好懶,情願睇多幾吓鏡扭多幾手呔。過線前唔好貪快,睇定啲,慢慢黎唔好心急,睇準機會過線就快手快腳過。如果過唔到就算,情願行大運都唔好夾硬黎

你想揸番原裝,我可以幫你揾人搞搞
hkben 發表於 31-8-2013 20:03
我唔想去土記住

你想揸番原裝,我可以幫你揾人搞搞
hkben 發表於 31-8-2013 20:03
你條軨首先同佢對調左佢先
18# herojim


但小弟好窮
liverpoolympus 發表於 31-8-2013 22:14
這些慢慢黎, 我都要成1年多的時間至可以預備開工裝得
真架,我都係四月尾先攞牌,好快就上手,依家篤油閘人乜都做齊
其實都係個句,泊位唔好懶,情願睇多幾吓鏡扭多幾手呔。過線前唔好貪快,睇定啲,慢慢黎唔好心急,睇準機會過線就快手快腳過。如果過唔到就 ...
DAN!EL 發表於 31-8-2013 22:43
果然係車手一族, 兩父子一條「心」
真架,我都係四月尾先攞牌,好快就上手,依家篤油閘人乜都做齊
其實都係個句,泊位唔好懶,情願睇多幾吓鏡扭多幾手呔。過線前唔好貪快,睇定啲,慢慢黎唔好心急,睇準機會過線就快手快腳過。如果過唔到就 ...
DAN!EL 發表於 31-8-2013 22:43
Wakaka 我直頭今個月先考完
你咁講俾好大信心我喎
果然係車手一族, 兩父子一條「心」
herojim 發表於 31-8-2013 22:53
我只係新手上路P牌仔

返回列表