返回列表 回復 發帖
Wakaka 我直頭今個月先考完
你咁講俾好大信心我喎
liverpoolympus 發表於 31-8-2013 23:15
我哋兩個新牌得閒咪一齊交流下

本帖最後由 liverpoolympus 於 1-9-2013 12:04 編輯

SPADA坐滿7/8個人表現如何???
我哋兩個新牌得閒咪一齊交流下
DAN!EL 發表於 1-9-2013 00:24
細釘...你仲叫新牌.....手車快到我都追唔到呀....
我由未有牌揸到有牌個時部車都未原裝過
DAN!EL 發表於 31-8-2013 19:29
我有一部原裝呀.....交換揸囉.....
買左喇
Spada Black 7 Seater
買左喇
Spada Black 7 Seater
liverpoolympus 發表於 1-9-2013 19:43
  申請入會啦
細佬-阿柱
買左喇
Spada Black 7 Seater
liverpoolympus 發表於 1-9-2013 19:43
第1步己經做左啦......第2步比錢入會啦....
第3步就中毒.......
買左喇
Spada Black 7 Seater
liverpoolympus 發表於 1-9-2013 19:43
入會後.....第1樣要裝既係超人燈....!!!
入左lee個會 就會變為 什麼都要執
hk_allen 發表於 31-8-2013 02:39 PM
下?!我唸住入嚟學下保養咋
吾好毒我啦,CHing!
創造價值!
入會後.....第1樣要裝既係超人燈....!!!
thomas1113lo 發表於 1-9-2013 20:32
第2步係換軨, 等緊你
下?!我唸住入嚟學下保養咋
吾好毒我啦,CHing!
Fevernova 發表於 2-9-2013 10:39
見你都應該玩開音響, 部車冇高音仔, 換番對高低音喇叭後聲會正好多, 當然仲可以執下既
這些慢慢黎
最重要的係一樣野, 練熟架車性能
見你都應該玩開音響, 部車冇高音仔, 換番對高低音喇叭後聲會正好多, 當然仲可以執下既
這些慢慢黎
最重要的係一樣野, 練熟架車性能
herojim 發表於 2-9-2013 10:44 AM
thx CHing

因比之前揸開的車大部左,路面駕駛感覺不錯,但泊位、入車場要重新適應,但喱都車此較好睇位。我揸左2星期,開始熟架車性能啦!泊位、入車場都OK啦!
另外我的是8座,感覺坐滿人後急煞吾夠靈敏呀,所以吾敢跟前車太貼!
創造價值!
thx CHing

因比之前揸開的車大部左,路面駕駛感覺不錯,但泊位、入車場要重新適應,但喱都車此較好睇位。我揸左2星期,開始熟架車性能啦!泊位、入車場都OK啦!
另外我的是8座,感覺坐滿人後急煞吾夠靈敏呀,所以 ...
Fevernova 發表於 2-9-2013 11:15
Full load 同落斜 真係要注意
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
咁就要食鮑lor!
鮑魚小組又多個成員!
2012年直版RK1
你毒我唔到......你毒我唔到......
細釘...你仲叫新牌.....手車快到我都追唔到呀....
thomas1113lo 發表於 1-9-2013 14:46
安全地快

返回列表