返回列表 回復 發帖
Goodyear行無貨
換了GR90
$4600 4條
我坐過朋友架車換左DZ101 都幾嘈,我就用緊yoko earth 1 ,16"/205/60,每條唔使1k,都可以接受!
軑舖叫我用米仔軑,但唔想之前架gti跟車用佢,落雨唔咬地,最後換左AD08,
GR90期望有滿意表現(舒服及靜)
用了2日行了100km,
夠靜入灣定唔側
用了2日行了100km,
夠靜入灣定唔側
kuokenny 發表於 30-12-2013 09:57
聽聞快蝕
三哥 係時候準備歸隱
20# nevillee

你用過?
我換左 PS3 3日, 寧靜度算唔錯, 但由16"上左17" 後,  每 Litre 油行11-12 km 變為依家 9.5 km
我換左 PS3 3日, 寧靜度算唔錯, 但由16"上左17" 後,  每 Litre 油行11-12 km 變為依家 9.5 km
adrian26 發表於 30-12-2013 10:43
要型要靚點都要有代價的
Goodyear行無貨
換了GR90
$4600 4條
kuokenny 發表於 28-12-2013 10:35
best choice for stepwgn.
20# nevillee

你用過?
kuokenny 發表於 30-12-2013 10:32
用過就唔係聽聞啦
三哥 係時候準備歸隱
16# kuokenny


Can you tell me where to change your GR90?
26# willin

大角咀洋松街
返回列表