返回列表 回復 發帖

2014 新車主

剛剛昨天落左訂,大昌話新年前可到,只是普通版,請多多指教!
另外想入會有什麼手續?
剛剛昨天落左訂,大昌話新年前可到,只是普通版,請多多指教!
另外想入會有什麼手續?
Mariner 發表於 20-1-2014 01:13
恭喜CHING

入會好簡單架咋, 去呢度通知COMMITTEE, 佢地會申你入會架喇
三哥 係時候準備歸隱
剛剛昨天落左訂,大昌話新年前可到,只是普通版,請多多指教!
另外想入會有什麼手續?
Mariner 發表於 20-1-2014 01:13
Pls check pm
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
呢期普通版2013 車有大電視框!
你買2014 新貨定2013 現貨?
2014 新貨
剛剛昨天落左訂,大昌話新年前可到,只是普通版,請多多指教!
另外想入會有什麼手續?
Mariner 發表於 20-1-2014 01:13
無限潛能
薯嘜全原裝RG1
可搵無限王 - GOGO 指教
薯嘜全原裝RG1
2014 新貨
Mariner 發表於 2014-1-21 21:08
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
可搵無限王 - GOGO 指教
ttam 發表於 22-1-2014 00:02
導人向善~~~~~
導人向善~~~~~
gogo_tc 發表於 22-1-2014 14:08
導人向善...............終
導人向善...............終
hkben 發表於 22-1-2014 14:11
咁都被你識破~~~
DAMN~~~
咁都被你識破~~~
DAMN~~~
gogo_tc 發表於 22-1-2014 14:23
我未比過D話導人向善既朋友,導左升仙囉!
我未比過D話導人向善既朋友,導左升仙囉!
thomas1113lo 發表於 22-1-2014 18:15
Charles
我未比過D話導人向善既朋友,導左升仙囉!
thomas1113lo 發表於 22-1-2014 18:15
仲有排你受呀
仲有排你受呀
hkben 發表於 23-1-2014 09:18
升仙既朋友, 呢期威威。
返回列表