返回列表 回復 發帖

Auto Idle 功能

大家好, 昨晚終於收到車...想問問大家有冇用 Auto Idle 功能, 聽到佢一大力BRAKE 就熄左車...再自己撻車...咁樣講每次都要重撻的話...車好傷...有冇辦法每次用車時 default 係關左先呀?
好似係無方法可以關左佢,我自己就撻車時順手關左佢
大家好, 昨晚終於收到車...想問問大家有冇用 Auto Idle 功能, 聽到佢一大力BRAKE 就熄左車...再自己撻車...咁樣講每次都要重撻的話...車好傷...有冇辦法每次用車時 default 係關左先呀? ...
Mariner 發表於 30-1-2014 09:31
你講嗰個功能係預設開啟,想唔用,每次撻車後再㩒丅IDLE制一下,有盞黃色燈著咗就可以
眾生平等,請多加照顧、捐助街貓
有時唔記得關就煩
習慣咗就記得
眾生平等,請多加照顧、捐助街貓
返回列表