返回列表 回復 發帖

買左水貨車, 無跟車機

其實無跟車機唔係大問題, 最大問題題.

我宜家買左個新車機之後, 因為原裝車機個位置闊少少.

裝機師傅話 無左個原裝框, 宜家四邊都好肉酸, 問過十間幾車機鋪都話要原廠買番
大家有無方法@,@
can see see TB
薯嘜全原裝RG1
>,< 無發現啊
我在屯門裝機,佢間野自己介左條邊用來遮醜架,你可以問下。但你住邊區?
其實無跟車機唔係大問題, 最大問題題.

我宜家買左個新車機之後, 因為原裝車機個位置闊少少.

裝機師傅話 無左個原裝框, 宜家四邊都好肉酸, 問過十間幾車機鋪都話要原廠買番
大家有無方法@,@ ...
vincent1107 發表於 23-2-2014 21:58
度吓尺 睇吓下面邊款啱
入淘寶search 本田大屏幕框 http://s.taobao.com/search?initi ... earch_radio_all%3A1

之前幫member在觀塘兩間鋪問過, 要HK$80~100
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
度吓尺 睇吓下面邊款啱
入淘寶search 本田大屏幕框 http://s.taobao.com/search?initi ... earch_radio_all%3A1

之前幫member在 ...
Kingcow 發表於 25-2-2014 00:03
better buy in HK....coz there are so many of frame size which may not fit.
災後重建中.......
上次嗰個啱size嗎?
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
上次嗰個啱size嗎?
Kingcow 發表於 25-2-2014 09:22
啱呀
災後重建中.......
出旺角黑布街買啦…
=,= 都係唔得, 有無邊位C兄, 有處理過厘個問題 >,< 請指路
返回列表