louisha 當前離線
網站會員
TOP
RX-93 當前離線
Stepwgn正式會員
剛才再去試, 上斜和落斜停車入P都無問題, 應該無問題掛... louisha 發表於 7-3-2014 00:49
carboy1829 (call me ArNam 陳浩嵐 ^3^) 當前離線
嵐
sammykwan (Stepwgner 胎士多) 當前離線
Stepwgner 胎士多
eric0754 當前離線
泊車記緊拉手制流行情報 – 2012年6月13日星期三上午11:32 筆者最近與一位車主朋友討論,究竟泊車除切換至“P"波外,還需要拉起手制嗎?他說“P"波已是泊車之用,再拉手制像是多餘的動作,而且有可能造成制動 ... sammykwan 發表於 7-3-2014 11:45
http://mp.weixin.qq.com/mp/appmsg/show?__biz=MzA4MTIyMDgyNg%3D%3D&appmsgid=200042082&itemidx=5&sign=cf38e72b2818bc137acc80ca979e9ef8&scene=2&from=timeline&isappinstalled=0#wechat_redirect eric0754 發表於 7-3-2014 12:11
l1e0w9 當前離線
咁我咪掉轉左我好似係P完先手掣, 教車cf都好似以上段野咁教 l1e0w9 發表於 7-3-2014 12:14
我都係呀 尋晚開始用呢個放法 eric0754 發表於 7-3-2014 12:26
因為錯嗰款,方便d,快d,我都要改返 l1e0w9 發表於 7-3-2014 12:29