返回列表 回復 發帖

RK用邊隻波箱油?

各位好耐冇見 因為架車終於夠期換波箱油 又驚買錯 所以問下
各位好耐冇見 因為架車終於夠期換波箱油 又驚買錯 所以問下
必治仔 發表於 1-4-2014 00:13
early RK, HMMF
災後重建中.......
early RK, HMMF
sammykwan 發表於 1-4-2014 00:15
thanks sammy ching

必治兄你架step好似都揸咗好耐喇喎,依家先夠期換?

必治兄你架step好似都揸咗好耐喇喎,依家先夠期換?
DAN!EL 發表於 1-4-2014 00:23
謝謝你 依排剛好夠5千公里
波箱油20,000公里先換
Charles
各位好耐冇見 因為架車終於夠期換波箱油 又驚買錯 所以問下
必治仔 發表於 1-4-2014 00:13
哈, 依排顧住拍拖都唔上下黎打招呼
必治兄你架step好似都揸咗好耐喇喎,依家先夠期換?
DAN!EL 發表於 1-4-2014 00:23
你同佢都差唔多咁大
謝謝你 依排剛好夠5千公里
必治仔 發表於 1-4-2014 00:38
你架車行得好短路程喎? 返學好忙嗎?
波箱油20,000公里先換
charlesl 發表於 1-4-2014 07:42
真係有会员行过2万先換
災後重建中.......
你架車行得好短路程喎? 返學好忙嗎?
herojim 發表於 1-4-2014 08:47
好明顯成日渣26 啦

你同佢都差唔多咁大
herojim 發表於 1-4-2014 08:46
我冇拖拍

波箱油20,000公里先換
charlesl 發表於 1-4-2014 07:42
我一萬就換,我成日強姦個cvt

真係有会员行过2万先換
sammykwan 發表於 1-4-2014 11:22
我萬5的時候已經換左
返回列表