必治仔 (BG) 當前離線
macau
網站會員
訂閱 TOP
sammykwan (Stepwgner 胎士多) 當前離線
Stepwgner 胎士多
各位好耐冇見 因為架車終於夠期換波箱油 又驚買錯 所以問下 必治仔 發表於 1-4-2014 00:13
TOP
early RK, HMMF sammykwan 發表於 1-4-2014 00:15
DAN!EL (細釘) 當前離線
Stepwgn正式會員
必治兄你架step好似都揸咗好耐喇喎,依家先夠期換? DAN!EL 發表於 1-4-2014 00:23
charlesl (Charles) 當前離線
herojim (小憲jim) 當前離線
謝謝你 依排剛好夠5千公里 必治仔 發表於 1-4-2014 00:38
波箱油20,000公里先換 charlesl 發表於 1-4-2014 07:42
你架車行得好短路程喎? 返學好忙嗎? herojim 發表於 1-4-2014 08:47
你同佢都差唔多咁大 herojim 發表於 1-4-2014 08:46
真係有会员行过2万先換 sammykwan 發表於 1-4-2014 11:22