badboy1027 當前離線
網站會員
訂閱 TOP
lkeith21 (Keith) 當前離線
TOP
cliffchow 當前離線
Stepwgn正式會員
阿女星期日多手著左車裡面個燈冇熄.. 到尋日先發現(差唔多著左40個鐘) 好彩仲著到車, 但著車好似反應慢左同發覺用唔到Idle Stop ..show 左個message "Idle stop not available" 同個電池icon.. 跟住我就即刻渣番成1 ... badboy1027 發表於 2014-4-16 16:16
40個鐘仲著到車 ... 我上年新年著左一晚房燈, 第二朝就 ... cliffchow 發表於 16-4-2014 16:52
donkeykit 當前離線
sammykwan (Stepwgner 胎士多) 當前離線
Stepwgner 胎士多
charlesl (Charles) 當前離線
我有過差唔多經驗, 但就冇印象有冇出電池燈. 最後由油塘dup 到出油麻地會程冇idle stop用, 諗住遲d入廠搞搞. 但第2日又冇問題. lkeith21 發表於 16-4-2014 16:35
我都估唔到仲得..仲諗住實要call 的士揾過江龍 badboy1027 發表於 2014-4-16 16:56
sheepdee 當前離線
herojim (小憲jim) 當前離線
阿女星期日多手著左車裡面個燈冇熄.. 到尋日先發現(差唔多著左40個鐘) 好彩仲著到車, 但著車好似反應慢左同發覺用唔到Idle Stop ..show 左個message "Idle stop not available" 同個電池icon.. 跟住我就即刻渣番成1 ... badboy1027 發表於 16-4-2014 16:16
leungtaiman 當前離線
阿女? 唔係老婆多手咩? 你係隔離版咁post架喎 herojim 發表於 17-4-2014 11:47