返回列表 回復 發帖

準備買RK5,行貨同水貨點分?

準買家,比較多野問!想問點分行同定水,我在28car見到11/12 brand new,咁其實係咪唔係行貨?
準買家,比較多野問!想問點分行同定水,我在28car見到11/12 brand new,咁其實係咪唔係行貨?
kennykong 發表於 19-5-2014 19:53
11/12 我估係 2011年製 , 2012年香港登記出牌
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
車主岩岩已答左我,原來真係水貨黑色,無天窗咪數12000,15/16中,而家睇緊兩部,另一部係行貨藍色10/11,兩部價錢好接近,師兄有無咩意見比小弟
本帖最後由 thomas1113lo 於 19-5-2014 23:04 編輯
車主岩岩已答左我,原來真係水貨黑色,無天窗咪數12000,15/16中,而家睇緊兩部,另一部係行貨藍色10/11,兩部價錢好接近,師兄有無咩意見比小弟
kennykong 發表於 19-5-2014 22:48
我建議你買後期spada款,改小d,又型d
行貨籃色應該係前期,佢有無話係唔係spada?
call me 湯馬士....^^
後期即幾多年份既車先係?兩部都係spada版,燈我唔識分前後期,兩架都係28car度搵架
Paste the links here and members will tell u
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
小弟budget230k內唔知夠唔夠買後期版呢
後期即幾多年份既車先係?兩部都係spada版,燈我唔識分前後期,兩架都係28car度搵架
kennykong 發表於 19-5-2014 23:09
Look at the banner slide on our forum's front page and u will find the cut off production month & year between early and late RK
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
23個, 應該 (忟) d
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
相太黑,睇唔到分別11/12那部水貨23個內,不過我唔識睇前定後
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
明白,謝謝咁多位師兄,我睇緊兩部都係前期
本帖最後由 carboy1829 於 20-5-2014 01:28 編輯
準買家,比較多野問!想問點分行同定水,我在28car見到11/12 brand new,咁其實係咪唔係行貨?
kennykong 發表於 19-5-2014 19:53
專誠去揾 d 已售嘅 post 回應返你

呢部前期  Stepwgn RK1 (水貨)
http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=201120279&h_vw=y

呢部前期 Stepwgn Spada RK5 (行貨)
http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=220702746&h_vw=y



呢部後期 Stepwgn Spada RK5 (行貨)
http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=201899402&h_vw=y


(RK1 分別在有無加減波,無包圍 ),

避震/軚軨,雖然都有唔同,
但呢兩樣唔太重要, 因為係咪都會換 ... xdd


前期RK系 ,(水貨無天幕, 或有軚控);(行貨有天幕, 但無軚控) !

不過呢度已經有好多 cHing 化腐朽為神奇
將前期改到變咗後期,由無軚控改到有軚控
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
明白,謝謝咁多位師 兄,我睇緊兩部都係前期
kennykong 發表於 19-5-2014 23:56
前期套軨唔係咁靚,買車後要著手換啦
call me 湯馬士....^^
前期套軨唔係咁靚,買車後要著手換啦
thomas1113lo 發表於 20-5-2014 08:29
又毒人地換鈴。。。。。
Out topic 啦
原裝RK5後期 叫我GoGo 或者Terence
皮已收!!!咪諗住毒我. 無本錢吸毒.
返回列表