返回列表 回復 發帖

09 stepwgn rg1起步慢

我部09 RG1起步慢,停車到開車上到2千轉d反應好慢?系米正常架?tks
Oakada 幫到你
電子油門
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
放心,呢倒大把熱心專業人士幫你
Fuel Bank
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
Throttle spacer
先備銀襾
三哥 係時候準備歸隱
我部09 RG1起步慢,停車到開車上到2千轉d反應好慢?系米正常架?tks
aackm 發表於 23-5-2014 09:50
我以前揸civic, corolla, 都覺 RG1加速慢
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
我以前揸civic, corolla, 都覺 RG1加速慢
Kingcow 發表於 23-5-2014 13:31
我以前........都覺 RG1加速慢,經過不斷改良,已經唔同了
我架都係 09 stepwgn rg1, 肯快錢就唔會慢 ! <我裝左風掩 Spacer + 打拿磨單向 Bearing> 起步快咕左, 返應快左, 但唔好 Expect 快得過D 大碼力車同跑車 !
返回列表