RIOLAM129 (Andy) 當前離線
網站會員
TOP
carboy1829 (call me ArNam 陳浩嵐 ^3^) 當前離線
嵐
Stepwgn正式會員
除咗我之外,個個都未啟動過, 唔通連架車都唔鐘意我 carboy1829 發表於 26-5-2014 19:25
8609 當前離線
咁你個vsa啟動有冇聲/著燈,有冇cut你油? 我上次係大學站個迴旋處著遇,半油入緊灣有打滑未直指但電腦cut左油半秒再俾翻,連續兩次,有vsa更危險,因為突然失速。 ... 8609 發表於 26-5-2014 23:25
前日雨天,VSA 防打滑系統竟然喺當日啟動 3 次! 1) 於落斜路時收慢 2) 於上斜起步 3) 於平路迴旋處, 堂軚扭右, 但車似直行 就係喺呢 d 情況下啟動VSA 防打滑系統! carboy1829 發表於 25-5-2014 02:40
3) 無 cut 油,但 feel 到架車窒步, 2) 有 cut 油, 比油都唔行, 1) feel 到架車窒步。 1) 比我嘅感覺良好 因代表唔會西咗出去 carboy1829 發表於 27-5-2014 01:51