返回列表 回復 發帖

電門壞

電門壞左,開無問題,係關個下關到1半彈返開,請問有無人知點攪?同埋電門可否轉手動?按咩制?我部係2007年stepwgn,唔該各位解答!謝
電門壞左,開無問題,係關個下關到1半彈返開,請問有無人知點攪?同埋電門可否轉手動?按咩制?我部係2007年stepwgn,唔該各位解答!謝
Lulusa 發表於 28-5-2014 06:40
disable 左個電門制就轉番手動
有冇野click住?
薯嘜全原裝RG1
Sorry,唔明點disable,另宜家每次關唔到門時會開下關下個兒童安全制,整多幾次先關到
sorry, 我架係RK, 唔係RG. 不過我估應該差唔多.
我地個"電門制" 係司機位PANEL 既右邊. 近O個兩個中門開關位.
2012年直版RK1
你毒我唔到......你毒我唔到......
係咪有得揀ON-OFF個個?係咪OFF左就可用人手推?我試過OFF過但又唔肯得已可轉手動, 所以唔敢大力推,係咪OFF左都好緊要好用力拉推架? 謝謝.
我試過啲細路條安全帶放唔好,CLICK 住,所以你最好睇吓有無野阻住
Patrick
我試過啲細路條安全帶放唔好,CLICK 住,所以你最好睇吓有無野阻住
hkpchung 發表於 28-5-2014 14:05
最壞打算係 "防夾" 感應器壞
係咪有得揀ON-OFF個個?係咪OFF左就可用人手推?我試過OFF過但又唔肯得已可轉手動, 所以唔敢大力推,係咪OFF左都好緊要好用力拉推架? 謝謝.
Lulusa 發表於 28-5-2014 12:55
是.
大唔大力係睇人喎.....

Check 清條軌有無雜物,上下及車身三條都要
FW. 大文
咁似係感應器壞, 係時得時唔得, 如路軌有野應該都關唔埋.
如感應器壞, 修理要好貴?
咁似係感應器壞, 係時得時唔得, 如路軌有野應該都關唔埋.
如感應器壞, 修理要好貴?
Lulusa 發表於 28-5-2014 17:55
要問問 Sammy / Cliff / Charles ..... 呢幾位高人
本帖最後由 charlesl 於 29-5-2014 08:05 編輯

會唔會係motor壞??
我估"防夾"感應器只係Current Sensor...壞機會少D
Charles
試左揀OFF但手動唔到, 開到關唔到, 呢幾日又正常返, 唔知關唔關前排潮濕事, 再睇下點, 如再唔得真係要去整, 路軌睇左無野阻住
試左揀OFF但手動唔到, 開到關唔到, 呢幾日又正常返, 唔知關唔關前排潮濕事, 再睇下點, 如再唔得真係要去整, 路軌睇左無野阻住
Lulusa 發表於 29-5-2014 09:41
貴既去大昌, 平既去(大昌屬下)捷信, 包穩陣
返回列表