返回列表 回復 發帖

新人報到

大家好, 小弟架RK1三月落地, 乜都唔識, 希望跟各位師兄學吓嘢!

多多指教!
Any wish list ?
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
入會先啦
call me 湯馬士....^^
歡迎
薯嘜全原裝RG1
昨晚已交會費
昨晚已交會費
akenseto 發表於 5-6-2014 10:53
你可以問下「RK1」毒王盧老闆點樣快D吸毒
Welcome...
Mike少
你可以問下「RK1」毒王盧老闆點樣快D吸毒
herojim 發表於 5-6-2014 11:02
吸毒呢家野小做,放毒就多做
call me 湯馬士....^^
吸毒呢家野小做,放毒就多做
thomas1113lo 發表於 6-6-2014 07:21
盧老板有個"自動gogogo"系統
Call me Rex
小弟都係新手上路,想一齊學下野

盧老板有個"自動gogogo"系統
leungtaiman 發表於 6-6-2014 07:51
你叫我呀
佢變身米老鼠啦
原裝RK5後期 叫我GoGo 或者Terence
皮已收!!!咪諗住毒我. 無本錢吸毒.
小弟都係新手上路,想一齊學下野
DAN!EL 發表於 6-6-2014 08:34
你都叫新手
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
返回列表