bearonweb 當前離線
網站會員
訂閱 TOP
hkchengs 當前離線
Stepwgn正式會員
TOP
clovislau 當前離線
Kingcow 當前離線
哇,要11月先交車,等咁耐? 但好似今年年尾轉款喎 clovislau 發表於 24-7-2014 11:38
Bearon未必出Stepwgn 呢 Kingcow 發表於 24-7-2014 11:42
hahohaho 當前離線
8# hahohaho ching, 何解? bearonweb 發表於 24-7-2014 17:25
8座冇天窗,冇包圍,冇音響,冇合金鈴,得左電趟門 7座full option clovislau 發表於 24-7-2014 17:31
leungtaiman 當前離線
thomas1113lo (call me 湯馬士....^^) 當前離線
Noah好似8座仲平過7座 leungtaiman 發表於 25-7-2014 06:00
gogo 當前離線