返回列表 回復 發帖

出新車問題

如果我宜家買新車, 車行話要11月先交到車. 其實會唔會蝕左? 定係下年年頭買出廠日期為15年最著數? 的人成日話唔好年尾買, 係唔係咁解?
THX
師兄
年頭出車就將來賣車著數啲
年尾車行車價會做減價清舊貨
各有利害
哇,要11月先交車,等咁耐?
但好似今年年尾轉款喎
哇,要11月先交車,等咁耐?
但好似今年年尾轉款喎
clovislau 發表於 24-7-2014 11:38
Bearon未必出Stepwgn 呢
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
Bearon未必出Stepwgn 呢
Kingcow 發表於 24-7-2014 11:42
又係喎
5# clovislau

打算出NOAH
新款Noah真係大熱
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
noah7座ok, 8座就退步
我原本有4佰萬,家有8佰萬!!
8# hahohaho


ching, 何解?
8# hahohaho


ching, 何解?
bearonweb 發表於 24-7-2014 17:25
8座冇天窗,冇包圍,冇音響,冇合金鈴,得左電趟門
7座full option
8座冇天窗,冇包圍,冇音響,冇合金鈴,得左電趟門
7座full option
clovislau 發表於 24-7-2014 17:31
齋車一部,有排吸毒,有排玩
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
Noah好似8座仲平過7座
Call me Rex
Noah好似8座仲平過7座
leungtaiman 發表於 25-7-2014 06:00
8座無option,緊係平d啦
call me 湯馬士....^^
呢隻option??
原裝RK5後期 叫我GoGo 或者Terence
皮已收!!!咪諗住毒我. 無本錢吸毒.
本帖最後由 gogo 於 25-7-2014 08:36 編輯

呢隻option??
原裝RK5後期 叫我GoGo 或者Terence
皮已收!!!咪諗住毒我. 無本錢吸毒.
返回列表