返回列表 回復 發帖

汽車電池一問

我熄左匙,只係著左房燈(無開冷氣),約一個鐘左右已經撻唔到匙,舊電是否夠期?一般開到幾耐?仲有無P記藍電賣?
我熄左匙,只係著左房燈(無開冷氣),約一個鐘左右已經撻唔到匙,舊電是否夠期?一般開到幾耐?仲有無P記藍電賣?
keithhui 發表於 26-4-2015 20:59
你個情況多數電池無電
我熄左匙,只係著左房燈(無開冷氣),約一個鐘左右已經撻唔到匙,舊電是否夠期?一般開到幾耐?仲有無P記藍電賣?
keithhui 發表於 26-4-2015 20:59
If your battery gone flat not over 24 hours, you may try to recharge it again.....but if that was flat for a few days, then you better get a new one.
災後重建中.......
普通電2-3年
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
普通電2-3年
Kingcow 發表於 27-4-2015 09:25
都要睇你點用.... 唔著車開行冷氣陰響包快死
三哥 係時候準備歸隱
咁無著車, 唔開冷氣, 剩係著房燈, 正常可以用幾耐左右?
你個情況多數電池無電
kenng 發表於 26-4-2015 21:43
無電既意思, 係我無充足電, 還是舊電快死, 用一陣就無電?
本帖最後由 kenng 於 27-4-2015 19:29 編輯
無電既意思, 係我無充足電, 還是舊電快死, 用一陣就無電?
keithhui 發表於 27-4-2015 18:46
如果你車件電池用了2年以上
壽命已經開始短
就算俾你充得返
都會好快無電
至於開房燈幾耐會用盡個電池
我無研究過
咁無著車, 唔開冷氣, 剩係著房燈, 正常可以用幾耐左右?
keithhui 發表於 2015-4-27 18:44
我試過,夜晚落整野,唔記得息房燈(leds)就咁走, 第二朝乾晒。。。
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
房燈轉LED 可頂耐d, 又光猛d
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
已轉晒個LED啦.
水電定環保粉電? 如果係粉電乾晒塘或快無電, 你預備換電池啦..
如果你車件電池用了2年以上
壽命已經開始短
就算俾你充得返
都會好快無電
至於開房燈幾耐會用盡個電池
我無研究過
kenng 發表於 27-4-2015 19:28
我有研究過二個小時即死
好多時 整車 開左趟門,個趟門LED就著幾粒鐘
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
返回列表