- UID
- 36983
- 帖子
- 59
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 50
- 在線時間
- 49 小時
- 註冊時間
- 15-4-2015
- 最後登錄
- 4-12-2019
|
8#
發表於 26-5-2015 17:18
| 只看該作者
| 2012 RK...琴晚由西貢去布袋澳. 好奇怪. 上科大時... 轉落L上再轉D, 到一半, 唔知自己做咩按左S, 架車, 噪左, 又冇大力左.... 轉返D.... 架車一直都好冇力, 跟住係CALTEX停左停(冇息匙).... 再去, 都係冇力, 直至去到差不多大清停車息匙再起, 先正常返... 怕怕.... |
|