返回列表 回復 發帖

多謝車會某CHING送我T4燈膽

本帖最後由 honda400 於 6-6-2015 08:33 編輯

琴晚車聚多謝你送我幾粒燈膽
令我中控台重見光明
下次有機會飲野糖水
我既

仲有唔該KINGCOW 出手教我點換燈膽
本帖最後由 Kingcow 於 6-6-2015 09:35 編輯

有興趣玩著tec變色燈嘛
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... ght=vtec&page=1
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
琴晚車聚多謝你送我幾粒燈膽
令我中控台重見光明
下次有機會飲野糖水
我既

仲有唔該KINGCOW 出手教我點換燈膽
honda400 發表於 2015-6-6 08:32
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
返回列表