返回列表 回復 發帖

新手上路

今天同皇上皇、同太子殿下,行下大昌show room,兩位肯首,買了新款 spada stepwgn,紫色,同舊的serena講聲拜拜了,九月中就有新車揸了,多多指教
恭喜恭喜!
有無test drive?
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
今天同皇上皇、同太子殿下,行下大昌show room,兩位肯首,買了新款 spada stepwgn,紫色,同舊的serena講聲拜拜了,九月中就有新車揸了,多多指教
Desmond1973 發表於 2015-6-8 19:37
恭喜恭喜

今日落單, 要到9月中才有車 ....
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
恭喜恭喜!
有無test drive?
Kingcow 發表於 8-6-2015 20:17
我youtube, google都想搵本地試車報告, 可惜搵唔到~.~
1.5 turbo 搭7個人唔知會唔會唔夠力?
我youtube, google都想搵本地試車報告, 可惜搵唔到~.~
1.5 turbo 搭7個人唔知會唔會唔夠力?
rpjason 發表於 2015-6-9 15:45
1.5T 扭力仲好過NA 2.0
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
有試車,好夠力,特登搵斜路慢行,一比油就上,感覺唔錯
係,七月到步的已全部清唒,現在等第二批到,九月頭至中就可收車了
有試車,好夠力,特登搵斜路慢行,一比油就上,感覺唔錯
返回列表