返回列表 回復 發帖

Rg1 想換地毯 (更新內含題外問題)

本帖最後由 moonball 於 3-9-2015 16:44 編輯

如果想換哂d 地毯 邊到又平又靚??唔該各ching

題外話 有無 ching 用緊nitro obd2晶片 上網見到,請問有無用?同會唔會影響到部車??新手抱歉
本帖最後由 ricky410 於 3-9-2015 15:44 編輯
如果想換哂d 地毯 邊到又平又靚??唔該各ching
moonball 發表於 3-9-2015 15:26
你上 TB 或者 car28 揾揾,暫時5見有 RG 會員放售

去睇睇
http://28car.com/par_dsp.php?h_v ... ty=s5&h_f_mk=15
四平八穩    舒適駕駛     樂趣無窮
唔該ching
岩岩有團購賣有關外掛行車電腦
詳情要問下有試過既ching
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... &extra=page%3D1
有無ching試過??我未做正式會員睇唔到·_·
有無ching試過??我未做正式會員睇唔到·_·
moonball 發表於 2015-9-3 20:28
上星期有一些會員試過,好懷分享一半一半。如果等得,可以等其他會員分享後才決定,但未必再有這優惠。
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
4# honda400

我覺得冇咩分別
返回列表