返回列表 回復 發帖

2008 RG3 行 呔控無 7tronic 掣?

岩岩試左架行2008 RG3 spada, 太控無左7 tronic 掣.
咁我click 左padd shift 點disable 返佢?
如搵倒個有掣的方向盤, 又可否岩用呢?
岩岩試左架行2008 RG3 spada, 太控無左7 tronic 掣.
咁我click 左padd shift 點disable 返佢?
如搵倒個有掣的方向盤, 又可否岩用呢?
btan 發表於 8-10-2015 23:40
if you are running at D, it will back to auto after a while....if you are running at S, then you need to shift to D to get back to auto.
災後重建中.......
有無RG3 2008 香港說明書??
有無RG3 2008 香港說明書??
btan 發表於 9-10-2015 00:23
what exactly are you looking for? U can look it up on the web
災後重建中.......
返回列表