返回列表 回復 發帖
我會望到好遠
如果有燈位,係紅燈一早收腳,等佢流#迴旋處一樣
所以break 都落小左

因為停車起步係最"side"油
Kev!n 發表於 22-11-2013 00:09
Kevin sir,  好耐冇見,上排澳門賽車,係咪做到隻即咁呀
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
我比較有興趣想知, kevin sir幾時開始得閒
alexjm 發表於 22-11-2013 08:30
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
返回列表