hk_allen (Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. ...) 當前離線
網站會員
今日我係桂林街等咪錶位 http://maps.google.com.hk/maps?hl=zh-TW&ll=22.332582,114.163245&spn=0,0.022724&t=h&z=16&brcurrent=3,0x340400b4a15faa0b:0xe38611e1b9e97f4e,1,0x3403f8acef094f63:0xd156956469ba659c ... clovislau 發表於 7-8-2011 15:30
TOP
明了 你指你認為佢等第3個位果部車. 搶左你個位. 你都係上埋你等位張相先啦. 我如果等2仔位 我會擺在半架車壓住2仔位尾轆半架車壓住3仔位頭轆的位置 3531 因為2仔位出車好自然入位. 又唔阻出車. 順住人地出車偷入 ... 掌摑王 發表於 7-8-2011 17:30
just relax and check this, you will laugh...... http://www.youtube.com/v/q6YwHwWWigI&feature=related sammykwan 發表於 9-8-2011 17:46