返回列表 回復 發帖
後波sensor係俾九龍城某間鋪裝,係個師傅失手.....
FW. 大文
師兄唔好嚇我...不過真係要考慮下!
prairie 發表於 27-7-2015 23:30
撞就唔係咁樣喇.....
FW. 大文
返回列表