返回列表 回復 發帖

2012 spada

日本五月出!

H車真係轉款好快,2年小改,再2年大改! T車都無改得禁快!
另外問下師兄你地,通常H車轉左細款既頭燈,未改款用到嗎?
本帖最後由 kennyhky 於 16-2-2012 11:41 編輯

比條link你地睇,有多D相:
http://minkara.carview.co.jp/use ... /2974960/photo.aspx
本帖最後由 kennyhky 於 16-2-2012 15:19 編輯

唔知你地覺唔覺,鬼面罩下面條電鍍邊抄serena(由頭燈中間底部開始彎出來!)



我覺得Honda成日把serena當成假想敵,因為serena在日本超好賣!
新spada條鈴真係幾鬼靚!
serena個樣唔差架
LHO 發表於 16-2-2012 15:23
不過serena club d人話我地架RK行車時靜好多!
現在12車已升到17寸....我剛買12車就轉款...唉
Dennistsang 發表於 16-2-2012 14:02
師兄請問而家出spada幾錢?
唔爆TEC個時就係
james_cy 發表於 16-2-2012 16:01
認真問,Rk有Tec? 我通常最多行110,所以都唔知RK極速係幾多?
返回列表