返回列表 回復 發帖
咁恐怖,我 07 RG3 行 18 軨改埋喉,兩大兩細上「沙田拗道」用 L 波上到 70/h 啵
我3大兩細, 由將軍澳去科大, 上清水灣道大斜D波都上到70km/h .. 我 08 RG3 無改裝 ...

你架就算係2.0, 都無理由踩盡油只去到3x km/h ...應該有問題...
Jks 發表於 6-7-2015 23:46
上清水灣道大斜試過用 S 波行 110
不是停車落波再開車,是上斜途中直接拉落1波,
這樣會否拖死波箱?
chillolau 發表於 6-7-2015 23:50
RG1 係機械波箱, 點都耐用過 RG3 的 CVT 波箱,
若果擔心就先放開油門才拖波
突然無力都幾驚
可能全程用 D 波用最穩陣,我 RG3 最多間唔時玩 S 波,
而 +/- 波就一次都未用過
返回列表