AndyHui 當前離線
網站會員
TOP
我3大兩細, 由將軍澳去科大, 上清水灣道大斜D波都上到70km/h .. 我 08 RG3 無改裝 ... 你架就算係2.0, 都無理由踩盡油只去到3x km/h ...應該有問題... Jks 發表於 6-7-2015 23:46
不是停車落波再開車,是上斜途中直接拉落1波, 這樣會否拖死波箱? chillolau 發表於 6-7-2015 23:50