返回列表 回復 發帖
請教係唔係有野壞左? 一般車房整唔整到?

謝謝!
doggy2008 發表於 14-12-2010 11:41
你意思係高燈 (盞藍色indicator)?
龜爬族ALVEN
Yes! Thank you!
doggy2008 發表於 14-12-2010 13:38
咁高燈有冇着?
龜爬族ALVEN
高燈有着。
doggy2008 發表於 14-12-2010 14:03
咁應該係消膽啫!
龜爬族ALVEN
digital panel bulb?
sammykwan 發表於 14-12-2010 14:12
yes, led.......!
龜爬族ALVEN
好少何
dicken 發表於 14-12-2010 14:22
要消起嚟都no say la! 最好我估錯啦!
龜爬族ALVEN
hope he doesn't need to replace the whole panel la.....I saw there is a used panel selling at auction yahoo ar......
sammykwan 發表於 14-12-2010 14:35
I would let it go!
龜爬族ALVEN
返回列表