返回列表 回復 發帖
各位師兄
       小弟在3月份買了部 stepwgn2.0 水貨(二手) 2010年車,但這幾天發現上斜路非常無力,我油門已經踏到盡,但轉數都是不到3000轉,感覺好像一直用高波段上斜,不會自動回低段上斜,非常擔心,已換了新火咀及換 ...
gary0471 發表於 29-5-2013 18:11
師兄,好話唔到3000轉。夠竟係2900轉定2100~2200轉呢?同埋,你有冇試過停定起步上斜呢?
龜爬族ALVEN
有個整車師父叫我開車果時,用P波大腳油門試下
原來真有問題了,踏到4000轉就上不了,卡下卡下咁,咩事?
gary0471 發表於 29-5-2013 23:41
咪花時間估估o下喇,入大昌做一次body check,之後再諗整唔整啦!
龜爬族ALVEN
返回列表