返回列表 回復 發帖
車CAM 有冇平靚車款好介紹? 我見300-2000 都有.....
kitkit531 發表於 15-10-2013 09:50
你好CHING,我用呢款,感覺不錯,真正1080P超清,日間行駛中可見車牌,夜間感光差小小但也可見車牌(要行駛慢小小),性價比高~~
http://goods.ruten.com.tw/item/show?21306213837107
本帖最後由 iceyan8 於 15-10-2013 14:22 編輯
42# iceyan8


台灣寄香港嗎?
kitkit531 發表於 15-10-2013 13:05
我大陸買到~ 一樣~ 千其唔好買SQ款~
返回列表