返回列表 回復 發帖
Eric
泊車記緊拉手制流行情報 – 2012年6月13日星期三上午11:32





筆者最近與一位車主朋友討論,究竟泊車除切換至“P"波外,還需要拉起手制嗎?他說“P"波已是泊車之用,再拉手制像是多餘的動作,而且有可能造成制動 ...
sammykwan 發表於 7-3-2014 11:45
尋日我都睇緊關於呢的野,
Eric
咁我咪掉轉左我好似係P完先手掣, 教車cf都好似以上段野咁教
l1e0w9 發表於 7-3-2014 12:14
我都係呀
尋晚開始用呢個放法
Eric
因為錯嗰款,方便d,快d,我都要改返
l1e0w9 發表於 7-3-2014 12:29
要啦
Eric
返回列表